د 24 اردیبهشت 1403 ساعت 07:02

هیئت قایقرانی در شهرستان پاوه تشکیل شد

هیئت قایقرانی در شهرستان پاوه تشکیل شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیات قایقرانی شهرستان پاوه گفت : با تلاشهای صورت گرفته و با همکاری دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی هیئت قایقرانی در شهرستان پاوه تشکیل شد. آسو خالدی مدنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با تلاشهای صورت گرفته و کمک […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیات قایقرانی شهرستان پاوه گفت : با تلاشهای صورت گرفته و با همکاری دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی هیئت قایقرانی در شهرستان پاوه تشکیل شد.

آسو خالدی مدنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با تلاشهای صورت گرفته و کمک مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه و نماینده محترم مردم پاوه و اورامانات توانستیم در تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۷ هیئت قایقرانی مجوز فعالیت گرفت.

وی افزود: این هیئت رسما با انتخاب هیئت مدیره (آقایان آسو خالدی مدنی رئیس هیئت ، فرزاد حسینی دبیر هیئت و صابر شیری خزانه دار ) در تاریخ ۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ راه اندازی شد و رسما پس از اقدامات و تهیه تجهیزات لازم و جذب مربیان و علاقمندان در آینده نزدیک شروع به کار می کنیم .

 

خالدی مدنی با اشاره به اینکه قایقرانی یکی از ارامش بخش ترین ورزش ها است و برای سلامتی جسم و روحیه بسیار مفید و جذاب است گفت : هیئت قایقرانی شهرستان پاوه برای شروع در دو بخش اقایان و بانوان در سد داریان در رشته آب های آرام که شامل قایق کایاک و کانوی ۲،۱ و ۴ نفره و کانوپولو فعالیت خواهد کرد .

وی افزود: با وجود پتانسیل هایی که در سد داریان و سد هیروی در شهرستان پاوه  و با توجه به اینکه وزارت آب نیرو این امکان را به ما داده است که هم در بحث ورزش قایقرانی و هم در بحث گردشگری و تفریحی بتوانیم در این سد فعالیت کنیم.

 

رئیس هیئت قایقرانی شهرستان پاوه افزود: طی گفتگو هایی که با وزارت اب نیرو داشتیم به این نتیجه رسیدیم هر گونه شرکت های قایقرانی و مجوز های لازم در بحث قایقرانی در حوزه سد داریان و هیروی زیر نظر هیات قایقرانی شهرستان باشد . تا بتوانیم با یک چهار چوب خاص و منظم و راهکارهای مفید امنیت ورزشکاران شهر و کسانی که برای تفریح در سد به قایقرانی می پردازند مکان مناسب و سالمی را فراهم کنیم .

آسو خالدی مدنی گفت : جا دارد از انهایی که در راه اندازی هیات قایقرانی شهرستان پاوه از جمله جناب اقای دکتر نادری نماینده اورامانات ،جناب اقای مهندس مرادی رئیس وزارت اب نیرو ، جناب اقای بازوند استاندار کرمانشاه ،اقای ایده پور فرماندار محترم پاوه ، مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه  ، جناب اقای محمودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه و جناب اقای پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه در این زمینه قدردانی و تشکر کنم.

وی در پایان گفت : متعاقبا فراخوانی در خصوص دعوت به همکاری از مربیان و علاقمندان به این ورزش رسانه ای می شود.