چ 26 اردیبهشت 1403 ساعت 00:39

جوابیه شهرداری پاوه در مورد نظرات پلمپ شهربازی پارك كومكال

جوابیه شهرداری پاوه در مورد نظرات پلمپ شهربازی پارك كومكال

به گزارش سلام پاوه : با عنايت به اینکه در وب‌ سایت سلام پاوه نظرات متفاوتی توسط کاربران و بازدیدکنندگان در نحوه فرآیند پلمپ شهربازی پارک کومکال ثبت گردیده است ، در راستای رسالت اطلاع رسانی جوابیه ای به شرح ذیل در جهت تنویر افکار عمومی ، رفع ابهام و شبهات موجود انتشار یافته است . […]

به گزارش سلام پاوه : با عنايت به اینکه در وب‌ سایت سلام پاوه نظرات متفاوتی توسط کاربران و بازدیدکنندگان در نحوه فرآیند پلمپ شهربازی پارک کومکال ثبت گردیده است ، در راستای رسالت اطلاع رسانی جوابیه ای به شرح ذیل در جهت تنویر افکار عمومی ، رفع ابهام و شبهات موجود انتشار یافته است .

قبل از هر چیز در اینجا جا دارد از دقت نظر کابران عزیز به عنوان سفیران شهری که در راستای اعتلای دیارمان پاوه همت می گمارند سپاسگزاری نمائیم و به احترام همشهریان عزیز به اطلاع می جوابیهرساند :

1-     در اجرای قرار داد شماره 1089 مورخ 31/04/91 مستأجر شهربازی پارک کومکال از تاریخ 01/05/92 قرارداد آن به اتمام رسیده و از تاریخ 01/05/91 تا کنون هیچ مبلغی را به عنوان اجاره بها به حساب شهرداری پاوه واریز ننموده است .

2-     با استناد به نامه های شماره 1209 مورخ 18/2/93 و شماره3702 مورخ 01/05/93 شهرداری پاوه ، در شهربازی پارک کومکال نکات ایمنی و آئین نامه های استاندارد توسط پیمانکار رعایت نشده و مستأجر تاکنون هیچ گونه گواهی استاندارد تجهیزات شهربازی از جمله چرخ و فلک را به شهرداری ارائه نداده است .

3-     برابر نامه شماره 1905 مورخ 20/03/93 شهرداری پاوه که مستأجر شهربازی کومکال مدعی شده است که جهت راه اندازی شهربازی هزینه های را متحمل شده تا کنون هیچ مدارک و مستنداتی مبنی بر هزینه های جاری به شهرداری ارائه نداده است .

روابط عمومی شهرداری پاوه

2 پاسخ برای “جوابیه شهرداری پاوه در مورد نظرات پلمپ شهربازی پارك كومكال

  • ایدا در تاریخ مرداد 21, 1393 گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی زحمت کشان اگر میشه بعد از باز شدن پلمپ شهر بازی پارک کومکال ان را به شهر بازی مجهز هم مانند شهر بازی استان تبدیل کنید

    با تشکر

  • آزاد رضائی در تاریخ مرداد 18, 1393 گفت:

    میدونم به بحث ربطی نداره
    ولی چون شهرداری میخونه میگم
    واقعا وضعیت جدولهای پاوه افتضاحه
    کارگرای زحمت کش هرروز اشغال ها رو جم میکنن ولی خاکی که توی جدولها هست به مرور زمان گندیده و باعث شده بوی نامطبوعی اطراف مغازه ها باشه
    ازتون خواهش دارم حداقل ماهی یه بار اونارو بشورید