چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 18:01

تحقق حق نوار مرزی برای کارمندان شبکه بهداشت شهرستان پاوه

تحقق حق نوار مرزی برای کارمندان شبکه بهداشت شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه از اضافه شدن فوق العاده نوار مرزی برای کارمندان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه خبر داد. دکتر جهانبخش ولدبیگی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با پیگیری های صورت گرفته و همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونت توسعه مدیریت و […]

به گزارش سلام پاوه : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه از اضافه شدن فوق العاده نوار مرزی برای کارمندان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه خبر داد.

دکتر جهانبخش ولدبیگی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با پیگیری های صورت گرفته و همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، فرماندار محترم شهرستان پاوه ،رایزنی های نماینده پاوه و اورامانات و مسئولان شهرستانی و مدیریت نیروی انسانی شهرستان حق فوق العاده نوار مرزی برای کارمندان شبکه بهداشت و درمان پاوه محقق شد.

وی افزود: این فوق العاده مرزی از تاریخ اول فروردین ماه ۱۳۹۷ محاسبه می شود و در دستور اجرا قرار می گیرد.

ولدبیگی گفت: از هفته آینده واحد کارگزینی شبکه و بیمارستان قدس پاوه اقدام به صدور احکام مربوطه می کند و ان شاالله کارمندان پرتلاش شبکه بهداشت و درمان از این حق قانونی خود بهرمند می شوند.

گفتنی است پیش از این بر اساس نامه وزارت کشور به استانداران مورخه ۱۳۹۷/۶/۱۱ به شماره ۱۰۳۱۹۲ تمام کارمندان شهرستان های استان کرمانشاه از حق نوار مرزی برخوردار گردیدند و در تعدادی از ادارات شهرستان پاوه از جمله آموزش پرورش این بخشنامه اجرایی و احکام صادر شد.

 

2 پاسخ برای “تحقق حق نوار مرزی برای کارمندان شبکه بهداشت شهرستان پاوه

  • ذربین در تاریخ بهمن 30, 1397 گفت:

    خوب شد خدا کنه دیگه دست از سر آموزش پرورشی ها بردارن.

  • مطلع در تاریخ بهمن 30, 1397 گفت:

    دکتر جان تا جایی که بنده خبر دارم و مطمئنم صورت جلسه ای تنظیم شد برای نماینده واقایان لطف الهی ، صالحی وزربان اون تحویل نماینده دادن و سفارش کردن که این خواسته به حق پرسنل شبکه بهداشته وایشان به تنهایی پیگیری کردن ……………. و بنده به عنوان پرسنل شبکه بهداشت از نماینده تشکر میکنم نه از کس دیگری چون اگه سازمانم میخواست این حق وبه ما بدهد خیلی زودتر از اینها در احکام سازمانی اعمال میکرد