چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 21:56

۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی پاوه انجام شده است

۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی پاوه انجام شده است

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سیدنجیب میرانی پیش از ظهر امروز در بیست و یکیمن جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری پاوه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری […]

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سیدنجیب میرانی پیش از ظهر امروز در بیست و یکیمن جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری پاوه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با انجام بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی و تشکیل ۱۶ پرونده، متخلفان بیش از یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

معاون فرماندار پاوه افزود: برای تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها ۱۷۳ هزار و ۸۹ کیلوگرم گوشت گوساله منجمد، یک‌هزار کیلوگرم گوشت گرم گوساله، ۶۲۴ کیلوگرم گوشت منجمد گوسفندی، ۲ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی، ۲۱ هزار و ۱۸ کیلوگرم مرغ منجمد در بین مردم توزیع شده است.

وی گفت: همچنین بیش از ۹ هزار کیلوگرم برنج هومالی، تایلندی ،پاکستانی و هندی نیز در بازار و با نرخ دولتی توزیع شده است.

گفتنی است، در این جلسه نسبت به تجدید و گسترش بازرسی‌ها، تشویق فروشندگان منصف و بااخلاق و قانون‌مدار، برخورد بامتخلفان و افزایش سهمیه شهرستان در زمینه واردات گوشت، مرغ و برنج تاکید شد.