ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 19:27

گزارشی از بازدید استاندار کرمانشاه از طرحهای شاخص عمرانی پاوه

گزارشی از بازدید استاندار کرمانشاه از طرحهای شاخص عمرانی پاوه

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه به هنگام بازدید از طرحهای شاخص عمرانی شهرستان پاوه دلیل تأخیر طولانی مدت در به بهره برداری رسیدن این طرحها را مکان یابی و جانمایی نامناسب عنوان کرد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هوشنگ بازوند روز جمعه به همراه جمعی از مدیران کل استان و مسئولان […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه به هنگام بازدید از طرحهای شاخص عمرانی شهرستان پاوه دلیل تأخیر طولانی مدت در به بهره برداری رسیدن این طرحها را مکان یابی و جانمایی نامناسب عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هوشنگ بازوند روز جمعه به همراه جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه، تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر پاوه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی ، پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر و زمین ورزش پاوه بازدید کرد.

 

وی در ابتدای ورود به به شهر پاوه به دیدار ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه این شهر رفت ، در این دیدار امام جمعه پاوه با قدردانی از زحمات استاندار کرمانشاه خواستار تسریع در اتمام طرحهای تأمین آب شرب شهر پاوه، بیمارستان جدید و صدور مجوز تردد مسافر از مرز شوشمی شد.

 

استاندار کرمانشاه نیز در خصوص عملی شدن خواسته های امام جمعه پاوه قول مساعد داد و گفت: با تمام توان پیگیر حل این موضوعات هستیم.

 

در ادامه استاندار کرمانشاه از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان و تصفیه خانه این طرح بازدید کرد و گفت: آب وارد تصفیه خانه شده و نهایتا ۱۰ تا ۱۲ روز دیگر طرح آماده بهره برداری است.

 

هوشنگ بازوند افزود: پیش بینی ما این است برای افتتاح و بهره برداری از این طرح از وزیر نیرو دعوت کنیم.

 

وی در ادامه از طرح تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شهر پاوه بازدید کرد و گفت: خوشبختانه این طرح هم بطور کامل تمام شده و آماده بهره برداری است.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر بازدید کرد و گفت: عملیات ساختمان تقرببا تمام شده اما زیرساخت های آن هنوز تعیین تکلیف نشده است.

بازوند گفت: برای ایجاد زیرساخت های این پروژه مبلغی از سازمان ملی زمین و مسکن گرفتیم و مبلغی هم ما دادیم که در مجموع حدود ۱۲ میلیارد ریال برای این کار گذاشتیم.

 

وی تصریح کرد: پیش بینی ما برای اتمام کار و بهره برداری از این پروژه حدود خرداد ماه سال آینده است.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه از بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه بازدید کرد و گفت: عملیات ساختمان بطور کامل به اتمام رسیده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است که در حال تجهیز است.

 

بازوند افزود: برای تجهیز مبلغی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است که خوشبختانه دانشگاه این تجهیزات را سال گذشته خریداری و تأمین کرده است.

 

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: کار محوطه سازی و ایجاد راه دسترسی بیمارستان هنوز به اتمام نرسیده که برای اتمام این ۲ مورد نیاز به اعتبارات مجدد می باشد.

 

وی دلیل تأخیر طولانی مدت در اجرای این طرح و دیگر طرحهای شاخص شهرستان را جانمایی نامناسب و صعب العبور بودن محل اجرای طرحها عنوان کرد و گفت: بیشتر اعتبار این طرحها برای تسطیح زمین و احداث دیوارهای حفاظتی هزینه شده است.

 

استاندار کرمانشاه در پایان سفر یک روزه خود از استادیوم فوتبال شهر پاوه بازدید کرد و گفت: این استادیوم نیاز به احداث جایگاه تماشاگران ، پیست دو و میدانی و چمن مصنوعی دارد که مدیرکل ورزش و جوانان استان قول دادند مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای این کار اختصاص دهند.

 

وی افزود: مقرر شد این طرح تا تیر ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

 

یک پاسخ برای “گزارشی از بازدید استاندار کرمانشاه از طرحهای شاخص عمرانی پاوه

  • باینگان در تاریخ بهمن 9, 1397 گفت:

    آقای استاندار چرا از بخش های شهرستان پاوه بازدید نمی کنید بخدا قسم جاده جهاد سازندگی نزدیک ۱۵ سال است ۲۰۰ متر آن مانده است به اتمام برسانند شهرداری باینگان و شوراها کوتاهی می کنند و کسی نیست بازدید و تذکر بدهد علت متوقف شدن جاده چیست ما اهالی دره سهور مشکل فاقد جاده را داریم