ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 19:39

عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان جدید پاوه تمام شده است

عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان جدید پاوه تمام شده است

به گزارش سلام پاوه:معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از دو پروژه بیمارستان جدید پاوه و مسکن مهر تپه کوله پاوه بازدید کرد.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه پایان یافته و با اتمام عملیات محوطه و راه دسترسی به […]

به گزارش سلام پاوه:معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از دو پروژه بیمارستان جدید پاوه و مسکن مهر تپه کوله پاوه بازدید کرد.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه پایان یافته و با اتمام عملیات محوطه و راه دسترسی به بهره برداری خواهد رسید.

 

مهرداد سالاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از این بیمارستان افزود: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و دانشگاه علوم پزشکی بعد از این بازدید طبق صورتجلسه تنظیم شده و طی یک برنامه زمانبندی شده از هفته آینده به مدت یک ماه ملزم است بیمارستان را به طور کامل تجهیز کند.

 

وی اظهار داشت: کار در بخش محوطه سازی و تأسیسات بیمارستان که نیاز است به روز شود همچون قسمت اکسیژن ساز و زباله سوز وهمچنین ژنراتور برق اضطراری هنوز به اتمام نرسیده است.

 

معاون استاندار کرمانشاه گفت: با تجهیز بیمارستان می توانیم بهره برداری از آن را آغاز کنیم اما برای اینکه مردم بتوانند از این پروژه استفاده بهتر و بهینه تری ببرند باید بخش های باقی مانده کار نیز به اتمام برسد.

 

وی تصریح کرد: عملیات ساختمانی خوشبختانه تمام شده و در قسمت محوطه سازی هم کار شده اما یک مقدار کار تثبیت خاک پشت دیوارهای حایل محوطه و راه دسترسی دوم مانده که با چندین اکیپ در حال اجراست.

 

سالاری افزود: ما با احداث راه دسترسی از طریق بیمارستان قدیم برای دسترسی آسانتر مردم ، راه دسترسی اول را به عنوان راه اضطراری تغییر دادیم و به شهرداری ابلاغ کردیم که نسبت به تعریض و بهسازی این راه اقدام کند.

 

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: اضافه شدن این آیتم و کارهای جدید و مورد نیاز هر چند موجب تأخیری کوتاه در بهره برداری بیمارستان می شود اما نتیجه آن خدمت بهتر به مردم است.

 

سالاری اظهار امیدواری کرد مردم خوب شهرستان پاوه هر چه سریعتر از این ثمره خدمت دولت بهره مند شوند.

 

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه از پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر پاوه بازدید کرد و از نزدیک از روند اجرای این پروژه آگاه شد.

 

در این بازدید ایده پور فرماندار پاوه و شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه را همراهی می کردند.

گفتنی است پروژه بیمارستان جدید پاوه در سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی شده است ولی هنوز نزدیک به یک دهه است به بهره برداری نرسیده است.

یک پاسخ برای “عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان جدید پاوه تمام شده است

  • ناشناس در تاریخ دی 22, 1397 گفت:

    متاسفانه هر چه دولت سعی می کند که بار مالی را از دوش مردم بردارد سود جو یان از موقعیت های مختلف استفاده می کنند چه تلاشی شده تا کلنیک راه اندازی شود ولی متاسفانه مسئول دریافت حق بلیت به تمام مراجعان می گوید پانصد تومان پول خرد نداریم بیمار یا همراه بیمار هم با توجه به مشکلات از باقی پولش می گذرد و جناب اپراتور روزانه حد اقل ۵۰۰۰۰ هزار تومان و گاهی بسیار بیشتر نصیبش می شود آیا مدیریت بیمارستان نباید به این موضوع رسیدگی کند ولی نباید خدمات کلنیک را به خاطر عده ای سود جو و سو استفاده کننده نادیده گرفت به نوبه ی خود به پزشکان و پرسنل زحمتکش خسته نباشید می گویم ولی از رئیس به خاطر عدم توجه به این موضوع گله دارم و انتظار رسیدگی و برخورد را با اینگونه افراد که باعث ضایع شدن و بد گمانی نسبت به سایر پرسنل می شوند مناسب برخورد کند با تشکر