ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:51

۲۰ نجاتگر هلال احمر پاوه در طرح زمستانی فعالیت دارند

۲۰ نجاتگر هلال احمر پاوه در طرح زمستانی فعالیت دارند

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت هلال احمر پاوه گفت: ۲۰ نجاتگر امداد و نجات هلال احمر پاوه در طرح زمستانی به صورت شیفتی فعالیت دارند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امید زیبایی با اشاره به بارش برف و باران در منطقه اورامانات از آماده‌باش امدادرسانان جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه تا پایان اسفند‌ماه خبر داد. رئیس […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت هلال احمر پاوه گفت: ۲۰ نجاتگر امداد و نجات هلال احمر پاوه در طرح زمستانی به صورت شیفتی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امید زیبایی با اشاره به بارش برف و باران در منطقه اورامانات از آماده‌باش امدادرسانان جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه تا پایان اسفند‌ماه خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه افزود: بارش‌ها شدید و در ارتفاعات به شکل برف است و با تلاش ماموران راهداری تمامی محورهای شهرستان هم اکنون باز است و اکیپ‌های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه  آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی را اعلام کرده‌اند.

وی گفت: با هدف کمک‌رسانی احتمالی به در راه‌ ماندگان و حادثه دید‌گان در فصل زمستان، چهار تیم پنج نفره در سه راهی باینگان به پاوه در مجموع ۲۰ نجاتگر پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه شیفتی آماده خدمات‌رسانی هستند.

زیبایی گفت: امدادگران به تجهیزات رهاسازی و پیش‌بیمارستانی برای تصادفات احتمالی مجهز هستند و به همراه خود خرما، بیسکویت، پتو و آب بسته‌بندی شده برای درراه‌ماند‌گان نیز به همراه دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه در پایان با آرزوی سفری ایمن برای هم استانی‌ها، گفت: هماهنگی لازم با راهداری شهرستان پاوه برای اسکان در راه‌ماند‌گان زمستان انجام شده است.