ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 22:06

ورزشکار پاوه ای مسیر پاوه تا مریوان را رکاب زد/ عکس

ورزشکار پاوه ای مسیر پاوه تا مریوان را رکاب زد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : دانش آموز تکواندوکار پاوه ای اهل روستای بیدرواز شهرستان پاوه مسیر صعب العبور پاوه-مریوان را در یک اقدام محیط زیستی و فرهنگی رکاب زد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مبین خدامروتی دانش آموز پایه ی دهم (پانزده و نیم ساله)که چند روز پیش در کرمانشاه و زیر نظر […]

به گزارش سلام پاوه : دانش آموز تکواندوکار پاوه ای اهل روستای بیدرواز شهرستان پاوه مسیر صعب العبور پاوه-مریوان را در یک اقدام محیط زیستی و فرهنگی رکاب زد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مبین خدامروتی دانش آموز پایه ی دهم (پانزده و نیم ساله)که چند روز پیش در کرمانشاه و زیر نظر اساتید بزرگ کشوری موفق به اخذ کمربند مشکی دان ۲  تکواندو گردیدبود امروز سه شنبه شهریور ماه مسیر ۱۱۰ کیلومتری سخت پاوه مریوان را از مسیر دالانی به مناسبت باز گشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید رکاب زد.

 

این دانش آموز ورزشکار هدف از این حرکت خود را احترام به مقام شامخ معلم و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و نیز حفظ محیط زیست دانست .

 

مبین خدامروتی در محل گردشگاه زیبای دالانی به طور نمادین اقدام به جمع آوری زباله های رها شده در طبیعت نمود پلاستیکی نمود.

 

وی همچنین از استاد تکواندوی خود آقای حسرت سبحانی و نیز از راهنمایی های رئیس هیئت دوچرخه سواری پاوه آقای میرزائیان تشکر و قدر دانی نمود.