پ 20 اردیبهشت 1403 ساعت 23:19

دوره باز آموزی امداد جاده ای هلال احمر در پایگاه بین راهی شهید چمران برگزار شد.

دوره باز آموزی امداد جاده ای هلال احمر در پایگاه بین راهی شهید چمران برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه:  دوره بازآموزی امدادجاده ای هلال احمربا حضور امداد گران پاوه ، روانسر و جوانرود و تازه آباد در پایگاه بین راهی شهید چمران برگزار گردید . به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دوره بازآموزی امدادجاده ای برای امدادگران شهرستان پاوه ،روانسر جوانرود وتازه آباد زیر نظر مربیان مجرب برگزار گردید که در […]

به گزارش سلام پاوه:  دوره بازآموزی امدادجاده ای هلال احمربا حضور امداد گران پاوه ، روانسر و جوانرود و تازه آباد در پایگاه بین راهی شهید چمران برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دوره بازآموزی امدادجاده ای برای امدادگران شهرستان پاوه ،روانسر جوانرود وتازه آباد زیر نظر مربیان مجرب برگزار گردید که در این امداد و نجات جاده ای دوره امدادگران با نحوه های تازه وروش های جدید امدادرسانی واستفاده از ست های امدادی به مسدومین در صانحه (تصادفات) آشنا شدند و آموزشهای لازم را دیدند.

دراین دوره یک تیم  امداد و نجات از شهرستان پاوه در این کلاسها حضور داشت

شایان ذکر است که  این دوره به مدت 2روز برگزار شد و برای امداد گران گواهینامه پایان دوره صادر می شود.

عکس و خبر : امید محمدی

 

 

 

امداد و نجات بین جاده ای 2

یک پاسخ برای “دوره باز آموزی امداد جاده ای هلال احمر در پایگاه بین راهی شهید چمران برگزار شد.

  • شهر وند در تاریخ خرداد 15, 1393 گفت:

    ای کاش برنامه های آموزشی همه گانی برای مواجه با اتفاقاتی نظیر چگونگی رفتار با مصدومین تصادفات ، امداد به ماشین دچار حریق و….. .چه از طریق رسانه. یا برگزاری گارگاهای آموزشی و ……آگاهی شهروندان افزایش پیدا کند.چرا که به علت نا آگاهی اجتماعی شدت جراحات و صدمات پس از حادثه بیشتر می شود . از مسولین محترم درخواست داریم این امر مهم را در دستور کار خود قرار دهند.