س 29 اسفند 1402 ساعت 10:01

درخشش امدادگران هلال احمر پاوه در مسابقات استانی رفاقت مهر

درخشش امدادگران هلال احمر پاوه در مسابقات استانی رفاقت مهر

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه اعلام کرد : بیست و هشتمین دوره مسابقات امدادی و فرهنگی رفاقت مهر در دو گروه برادران و خواهران در رده سنی ۲۹- ۱۵ سال با شرکت ۱۵ شهرستان از استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هلال احمراستان برگزار شد . امید زیبایی در گفتگو […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه اعلام کرد : بیست و هشتمین دوره مسابقات امدادی و فرهنگی رفاقت مهر در دو گروه برادران و خواهران در رده سنی ۲۹- ۱۵ سال با شرکت ۱۵ شهرستان از استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هلال احمراستان برگزار شد .

امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود : در این دوره از مسابقات که در روزهای ۱۹ و۲۰ مهرماه برگزار شد .اعضای جوانان جمعیت هلال احمرشهرستان پاوه در گروه برادران توانستند در بخش حمل مصدوم مقام اول استانی و در بخش CPR (احیای قلبی ریوی) مقام سوم استانی را کسب نمایند و در گروه خواهران نیز در بخش CPR مقام اول مسابقات مرحله استانی را کسب نمایند .

وی هدف از برگزاری این مسابقات را مسئولیت پذیری ، تعامل و همدلی اعضا با یکدیگر ، رقابت سالم ، تلاش و کار دسته جمعی و کسب تجربیات جدید در بخش های امدادی دانست.

زیبایی در پایان ازاعضای جوانان جمعیت هلال احمر پاوه که در این مسابقات شرکت نمودند و نیز مربیان آنان، جناب آقای شاهو عظیمی و سرکارخانم ستایش حکیمی تقدیر نمود .

 

امداد هلال احمر

 

 

یک پاسخ برای “درخشش امدادگران هلال احمر پاوه در مسابقات استانی رفاقت مهر

  • کریمی در تاریخ مهر 21, 1396 گفت:

    تبریک به آقای زیبای ریس هلال احمر پاوه وعزیزان شرکت کننده که درموقعی شاید جان انسانی رادربلایای طبیعی یاتصادفی نجات دهند باید به این عزیزان افتخارکرد وتبریک به پرسنل هلاال احمرپاوه