س 29 اسفند 1402 ساعت 08:10

زنگ مهر و مقاومت در مدارس بخش باینگان نواخته شد/تصاویر

زنگ مهر و مقاومت در مدارس بخش باینگان نواخته شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه: همزمان با سراسر کشور،سال تحصیلی۹۶/۹۷ در مدارس منطقه باینگان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان آغاز شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بخشدار باینگان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش آموزان گفت:مشارکت فعال و همراهی و همدلی معلمان و اولیا دانش آموزان ،زمینه ساز […]

به گزارش سلام پاوه: همزمان با سراسر کشور،سال تحصیلی۹۶/۹۷ در مدارس منطقه باینگان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) باینگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بخشدار باینگان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش آموزان گفت:مشارکت فعال و همراهی و همدلی معلمان و اولیا دانش آموزان ،زمینه ساز رشد و شکوفایی گلستان باغ و مدرسه است.

اردلان حاتمی افزود: پیروی از آموزهای دینی،جدیت و کوشش فراوان در تحصیل و پرورش و تربیت جسم و روان نیز از وظایف آنان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس گفت:معلمان و دانش آموزان شهید در سنگر مدرسه و سنگر جبهه ها همواره الگو و سرمشق برای دیگران بوده اند.

حاتمی در بخش پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد تا با تلاش،همراهی،همدلی،اقدام و عمل همگان شاهد پیشرفت و سربلندی دانش آموزان این خطه در مراکز دانشگاهی و بازار کار باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با استناد به آیات و روایات گفت:معلمان به راستی پیامبران در آموزش و پرورش جامعه هستند، و نقش بی بدیل معلمان و مربیان در این راستا بر کسی پوشیده نیست.

حبیب اله مستوفی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدان والا مقام  انقلاب اسلامی  و هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار  ایران اسلامی است.

وی سپس با تقدیر از همراهی و مساعدت اولیاء و نهادها گفت:میزان پیشرفت و توسعه یافتگی هر جامعه و کشوری بر اساس بعضی از شاخص ها سنجیده می شود  که مهم ترین آن آموزش و پروش  است که اگر به درستی  به آن توجه نشود این فرآیند سخت و دشوار خواهتد شد.

مستوفی در بخش پایانی سخنان خود از دانش آموزان در خواست نمود هموار کنجکاو، فعال و با کار گروهی حرکت رو به جلو،جدیت و کوشش فراوان در تحصیل و پرورش و تربیت جسم و روان،آینده زیبایی را برای خود ترسیم نمایند.

اجرای سرود،دکلمه و پذیرایی از دانش آموزان  از برنامه های این آیین بود.