س 29 اسفند 1402 ساعت 12:24

امورات تحصیلی دانشجویان خانواده شهدا در علمی کاربردی پاوه پیگری شد

امورات تحصیلی دانشجویان خانواده شهدا در علمی کاربردی پاوه پیگری شد

به گزارش سلام پاوه:اولین جلسه پیگیری امورات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر مرکز علمی کاربردی شهرستان پاوه با حضور روسای ادارات و کارشناسان مربوطه در محل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه تشکیل گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:جهانگیر لطفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه ضمن تشریح عملکرد این مرکز در خصوص […]

به گزارش سلام پاوه:اولین جلسه پیگیری امورات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر مرکز علمی کاربردی شهرستان پاوه با حضور روسای ادارات و کارشناسان مربوطه در محل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:جهانگیر لطفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه ضمن تشریح عملکرد این مرکز در خصوص پیگیری امورات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در ترمهای قبلی تحصیلی گزارشی ارائه نمود و در ادامه بر روند خدمات دهی بیشتر به فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین دستور تسویه بدهی ترمهای قبلی فرزندان شاهد را صادر نمود.

حمید ظاهری رئیس مرکز علمی کاربردی پاوه در ادامه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس به خدمات دهی مرکز علمی کاربردی پاوه به دانشجویان ایثارگر بطور اخص اشاره نمود واقدامات و عملکرد گذشته را تشریح کرد.

وی در ادامه پیشنهاد داد در تشکیل جلسه بعدی با حضور کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر در آغاز سال تحصیلی و تعیین نماینده دانشجویان در محل مرکز و مشخص نمودن تقویم جلسات در طول ترم را ارایه نمود.

همچنین مسول فرهنگی و کارشناس مالی بنیاد شهید وضعیت فعلی دانشجویان و امور شهریه آنها در سنوات گذشته را تشریح کردند.