ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 19:51

انفجارمین امروز نوسود ناشی از انهدام و خنثی سازی مین ها توسط اکیپ مین زدایی/ عکس

انفجارمین امروز نوسود ناشی از انهدام و خنثی سازی مین ها توسط اکیپ مین زدایی/ عکس

به گزارش سلام پاوه: در پی تماس تلفنی و ارسال تصاویری از انفجار مین توسط چند شهروند در نوسود با سلام پاوه : بخشدار نوسود انفجار مین صبح امروز نوسود را ناشی از انهدام و خنثی سازی مین های جمع آوری شده توسط  اکیپ مین زدایی مستقر در منطقه دانست.   سعدی مصطفی زاده در گفتگو با […]

به گزارش سلام پاوه: در پی تماس تلفنی و ارسال تصاویری از انفجار مین توسط چند شهروند در نوسود با سلام پاوه : بخشدار نوسود انفجار مین صبح امروز نوسود را ناشی از انهدام و خنثی سازی مین های جمع آوری شده توسط  اکیپ مین زدایی مستقر در منطقه دانست.سعدی مصطفی زاده

 

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : پس از پیگیری های فراوان و با توجه به وقوع چند انفجار مین که باعث لطمات جانی و جسمی به شهروندان بخش مرزی نوسود شده بود یک اکیپ مین زدایی وابسته به وزارت دفاع نزدیک به سه ماه است در مناطق مرزی بخش نوسود برای پاکسازی نقاط آلوده مستقر شده است.

 

وی با بیان اینکه صبح امروز انفجاری هم در یکی از نقاط مرزی نوسود به وقوع پیوست گفت : این انفجار توسط اکیپ ویژه تخریب در راستای انهدام ، خنثی سازی و مین زدایی صورت گرفته است و حادثه ای رخ نداده است.

 

بخشدار نوسود ادامه داد و افزود : در نظر داریم با رایزنی های صورت گرفته و همکاری های مسئولان نظامی و امنیتی یک اکیپ ویژه مین زدایی را بصورت ثابت در منطقه مستقر شود.

 

مصطفی زاده افزود : شهروندان در نقاط مختلف مناطق مرزی بخش نوسود در صورتی که احساس می کنند منطقه مسکونی و یا باغ و مکانی دارای مین می باشد موضوع را جهت بررسی و اطلاع به اکیپ مین زدایی با بخشداری در میان بگذارند.

 

گفتنی است شهرستان پاوه ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با کردستان عراق دارد. و نقاطی از آن بخصوص در بخش نوسود آلوده به مین های بجای مانده از جنگ تحمیلی ایران و عراق است . که در چند سال اخیر باعث تلفات جانی بسیاری در این بخش شده است .

تصاویری از انفجار مین توسط گروه تخریب صبح امروز در نوسود

 

انفجار مین نوسود

 

 

یک پاسخ برای “انفجارمین امروز نوسود ناشی از انهدام و خنثی سازی مین ها توسط اکیپ مین زدایی/ عکس

  • نوسودی در تاریخ شهریور 8, 1396 گفت:

    از بخشدار جوان و خوش اخلاق نوسود بابت تلاش و زحماتشان در بخش نوسود تقدیر می شود . ان شاء ا.. با وحدت و همدلی شورا. شهردار و مردم با بخشدار بتوانیم مشکلات شهر مرزی نوسود را حل بکنیم.