ی 23 اردیبهشت 1403 ساعت 16:29

تجلیل از خادمان قبرستانهای پاوه + عکس

تجلیل از خادمان قبرستانهای پاوه + عکس

به گزارش سلام پاوه : در حاشیه کلاسهای هفتگی تقسیر قرآن مسجد قبای پاوه از خادمین زحمت کش و بی ادعای قبرستان های پاوه با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در حاشیه کلاس هفتگی  تفسیر قرآن مسجد قبای پاوه  که جمع کثیری از مردم و همشهریان و […]

به گزارش سلام پاوه : در حاشیه کلاسهای هفتگی تقسیر قرآن مسجد قبای پاوه از خادمین زحمت کش و بی ادعای قبرستان های پاوه با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در حاشیه کلاس هفتگی  تفسیر قرآن مسجد قبای پاوه  که جمع کثیری از مردم و همشهریان و مسئولین در ان حضور داشتند ماموستا ملا قادر قادری از خادمین پرتلاش قبرستانهای پاوه تجلیل به عمل آورد .

براستی که زحمات این عزیزان قابل تقدیر است عزیزانی که بدون چشم داشت مادی و فقط و فقط بخاطر رضایتمندی خالق بی همتا همیشه و در همه حال یار و یاور همشهریان بوده اند چهرهایی که علی حاتمی برای تمامی همشهریان عزیز آشنا و قابل احترام اند .

ماموستا ملا قادر قادري در اين باره اظهار داشت:  پاوه تنها شهرستاني است كه هزينه هاي محل زمين قبور جهت دفن اموات، غسال اموات در غسالخانه،حمل اموات به قبرستان و كفن و دفن مردگان به هيچ وجه دريافت نمي شود .
وي افزود: تمامي اين امورات توسط افرادي زحمتكش و خير انديش در شهرستان پاوه انجام خواهد گرفت و در طول شبانه روز و هر زمان كه افرادي در اين شهر فوت نمايند ، براي انجام خدمات خود حضور دارند.
وي با اشاره به اينكه شغل اين افراد در آرامستان هاي پاوه جزو مشاغل سخت و زيان آور است گفت: شما با روحیه ایثار و فداکاری و نیت خالصی که دارید این امورات را انجام مي دهيد و زحمات و سختي شغل شما بر کسی پوشیده نیست.

 

 

 

 

خادمین قبرستانها

 

 

خادمین قبرستانهای پاوه

 

خادمین قبرستانهای پاوه 3

 

خادمین قبرستانهای پاوه 2

 

 

خادمین قبرستانهای پاوه 4

 

خادمین قبرستانهای پاوه 4

 

 

خادمین قبرستانهای پاوه4

 

16 پاسخ برای “تجلیل از خادمان قبرستانهای پاوه + عکس

  • در پاسخ ناشناس در تاریخ تیر 14, 1394 گفت:

    تنها یکیشان پاوه ای نبود اونم درویش غفار بدبخت بود که مرده های همه ما را می شوید . چرا چشم دیدن درویش غفار را نداری ؟

  • در پاسخ ناشناس در تاریخ تیر 14, 1394 گفت:

    مگه قرار همه شان پاوه ای باشن ؟ اگه پاوه ای نباشن خیر نیستن ؟

  • ناشناس در تاریخ تیر 14, 1394 گفت:

    جناب سلام پاوه شماتصاویرهمه زحمت کشهای قبرستان پاوه رونذاشتی همشون پاوه ای نیستن برادرمن

    • فرهاد صالحي در تاریخ تیر 14, 1394 گفت:

      سلام دوست گرامی عکسی از سایر عزیزان نبود تا ما بزاریم و در این برنامه ما فقط توانستیم چند عکس بگیریم و الان هم قرار نیست در هر برنامه ای از تمامی حاضران عکس بزاریم

  • محمد بهرامی در تاریخ خرداد 4, 1393 گفت:

    عجب نظرات هم سو و جالبی !
    آخر کسی نیست به این آقایان بگه شما در دوره ملا زاهد هیچ سن و سالی نداشتین ؛ از کجا این اطلاعات رو کسب کردین>>؟؟؟؟
    خواهشا با این حرفاها و نظرات واهی به شخصیت ایشان هم لطمه نزنید

  • رستمی در تاریخ خرداد 2, 1393 گفت:

    خداوند انشاالله مرحوم حاجی ماموسا محمدزاهد ضیایی را با صلحا و انبیا محشور فرمایند.
    آثار گرانبهای علامه ضیایی در فرهنگ و علم منطقه اورامانات حک شده است.
    حضور مرحوم حاجی ماموسا در مراسم تدفین که سنت پیامبر صلی الله علیه و سلم است و قراءت تلقین و حضور در قبرستان و زیارت قبور قبل از اقامه ی نماز جمعه هر هفته که سنت نبی اکرم است و همچنان ممانعت از برگزاری مراسم های خرافاتی چهلم و بعضا عزاداری های طولانی و حذف نمودن پذیرایی های مجالس ختم در پاوه و منطقه ، تنها گوشه ی کوچکی از آثار ماندگار علامه ضیایی در حوزه مربوطه می باشد.
    یاران و شاگردان و همراهان مرحوم حاجی ماموسا ضیایی در این امر نیک امروز هم بانیت خیر و فقط برای رضای خدا در مراسمات دینی کفن ودفن شرکت می کنند تا چراغ روشنی باشد برای قیامت خودشان.
    خداوند طول عمر با عزت عطا کند به جناب آقایان حاجی عثمان ضیایی ، کاک مهدی عبدی ، کاک محمد رشید حسامی ، کاک علی حاتمی ، کاک اسماعیل نقی زاده و دهها نفر دیگر که شب و روز را برای کسب ثواب حضور در مراسم دفن از دست نمی دهند.

  • محمد عرفان صالحی در تاریخ خرداد 2, 1393 گفت:

    ضمن عرض سلام خدمت كليه كاربران محترم و همچنین تشکر از آقای کامل کریمی به خاطر انتقادشون.
    جناب آقای کریمی تشکل امروزی هیأت امناء آرامستانهای پاوه قریب به 19 سال است فعالیت می کند و در طول این مدت یکبار در وبسایت کومکال و بار دوم توسط چهار نفر (یک شخص پاوه ای مقیم تهران، محمد ابراهیمی، بنده و فروزان رسولی) در مسجد محله سرده(امام شافعی یا همان مزگی زمسان) در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان سال 1389، از این عزیزان آنهم بطور کامل و با حضور حاجی عثمان ضیایی تقدیر گردید، این را یادآور شدم که بدانید قبل از امام جمعه کسان دیگری این کار را کرده اند ولی شما نخواسته اید ببینید. واما هرچه نظر قبلی ام را خواندم ندانستم کجای نوشته من نشان از روشنفکر نمایی بنده و تعصب من داشت؟ و اما دوست دیگری که ظاهرا باید خودشان از بزرگترهاشون بیشتر بپرسند که نقش حاجی ماموسا در تصحیح مسایل کفن و دفن پاوه چه اندازه بوده است. آقای فتحی عزیز می توانید به دقت نظر قبلی بنده را بازخوانی کرده و ببینید بنده در کجای نوشته ام گفته ام حاجی ماموسا هیأت امنا قبرستان را راه اندازی کرده است؟ دوست عزیز لطفا از روی نام نظر دهنده نظر ندهید بلکه نظر را کامل و با دقت بخوانید. در ضمن حاجی ماموسا(علامه ضیایی) نماد علوم دینی اورامانات است و انکار تأثیرگذاریش بر تمام مناسبات اجتماعی پاوه تنها نشان از تعصب شما دارد.

  • فتحی در تاریخ خرداد 2, 1393 گفت:

    با سلام در جواب آقای عرفان صالحی باید بگویم با احترام خاصی که برای علامه ماموستا ملا زاهد ضیایی قائلم اما باید واقیعتها را بگوییم و از تعصبات بی جا دوری کنیم تا جایی که حافظه تاریخ بنده و مردمان این دیار بیاد دارد نهادینه کردن کفن ودفن و قبرستانهای پاوه از دثاوایل دهه دوم انقلاب در پاوه شکل گرفت و این مساله را می توانیداز بزرگانتان سوال فرمائید شما دارید با این حرکتهای فاناتیسمی وپوپولیسمی چهره واقعی خود را نمایان می کنید دوست عزیز شما با دفاع بی معنا و فاناتیسمی چهره و محبوبیت ماموستا زاهد را زیر سوال می برید شما واقعا اگر طرفدار علامه ضیایی هستید راه و روش اورا ادامه دهید نه با این حرکات عوام فریبی از او تعریف و تمجید کنید همه این عالم بزرگوار را می شناسند ونیازی به تعریف و تمجید جنابعالی نیست

  • کامل کریمی در تاریخ خرداد 1, 1393 گفت:

    با تشکر ویژه اززجناب ماموستا ، هراز چند گاهی حرکاتی زیبا و منحصر به فرد را از جناب ماموستا ملا قادر می بینیم و واقعا جا دارد دعای خیر برای ایشان هم در دنیا و هم در آخرت را داشته باشیم و تاسف می خورم برای روشنفکر نمایانی را که داعیه روشنفکری را دارند اما بجز تعصب هیچ و پوچ چیز دیگری در بار ندارند و با حرف ها و حدیثهای متعصبانه شان عقده های چندین ساله شان را خالی می کنند البته مردم جواب آنها را در برهه های مختلف از جمله انتخابات شورا ی گذشته داد ه اند و نیازی نمی بینم که وارد این این مقوله شوم

  • شهروند در تاریخ خرداد 1, 1393 گفت:

    با سلام کار بسیار خوبی بوده احسن به برگزار کنندگان ان اما وظیفه ما در قبال این عزیزان تنها قدر دانی نیست بلکه الگو قرار دادن انها میباشد که با هیچ نوع توقعی فقط برای رضای خالق و خدمت به مردم این کار را انجام میدهند به شخصه ارزودارم میتوانستم کمی همچون انها بودم در خدمت به همنوعان

  • محمد عرفان صالحی در تاریخ خرداد 1, 1393 گفت:

    درود بر هيأت امناء آرامستان های پاوه، درود بر تمام کسانی که از عمر و جان خود برای آسایش دیگران مایه می گذارند و بدون هیچ چشم داشتی به یاری دیگران می شتابند، درود بر انسانهایی که در کمال شرافت در دل و جان مردم جای دارند، درود بر این انسانهای واقعی که همه خود را مدیون آنها می دانند،درود بر این عزیزان که پیمانشان را با خدایشان بسته اند نه با پست و مقام و مال دنیا، درود بر این عزیزان که مصداق کلام خداوند هستد و با خدایشان معامله می کنند و ظواهر این جهانی را هیچ می انگارند، درود بر این بزرگواران که همه دوست داریم با نزدیک کردن خود به آنها به خود اعتبار بخشیم و تشکر از خانواده محترم این بزرگواران که گاه و بی گاه همه مزاحم آنها می شویم، و درود بر مردم شریف پاوه که بستر حضور اینچنین بزرگوارانی را فراهم آورده اند و طلب درجات عالی از پروردگار برای علمای پیشین منطقه به ویژه حاجی ماموسا(علامه محمد زاهد ضیایی) که در نهادینه کردن فرهنگ صحیح کفن و دفن تلاش های فراوانی کرده اند، و سپاس از مدیریت محترم سایت که این فضای تبادل نظر را ایجاد نموده اند.

  • کامیل کریمی در تاریخ اردیبهشت 31, 1393 گفت:

    با سلام
    بایستی دستهای این عزیزان را بوسید و از همت والایشان درس زندگی یاد بگیریم .
    آفرین برشما که اینگونه در خدمت مردم هستید . مطمئن باشید که همه ی مردم پاوه شما را دوست دارند و همیشه به خیر و نیکی از شما نام می برند . –
    از این عزیزان هم که این برنامه را تدارک دیده اند تشکر وقدردانی می کنیم .

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 31, 1393 گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام جناب آقای قادری کاش روانسری هاهم ازشمایادمیگرفتندکه به قبرستانهایشان احترام بگذارندمن جمله قبرستان کانی سیاب قریه گل سفید

  • دانشجوی بیکار در تاریخ اردیبهشت 31, 1393 گفت:

    کاش بجای تقدیر از این بزرگواران، از بزرگواریشان درس بیاموزیم که مرهم زخم مردم در تنگنا هستند و یاد بگیریم که انسانیت نمرده است و نمی میرد و همواره در یاد مردم می ماند.

  • اورامانات در تاریخ اردیبهشت 31, 1393 گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام
    لطفا نظر خود را در این باره بفرمائید
    با تشکر فراوان
    شهرداری سروآباد یا اداره برادران؟
    اداره برادران نام جدید شهرداری سروآباد!!

  • مصطفی ویسمرادی در تاریخ اردیبهشت 31, 1393 گفت:

    باسلام
    تصویری از هیئت امنای قبرستان روستای خانقاه در گزارش نمی بینیم ؟!!!!!