س 29 اسفند 1402 ساعت 14:59

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از کشف کلاهبرداری بزرگ در کرمانشاه خبر داد

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از کشف کلاهبرداری بزرگ در کرمانشاه خبر داد

به گزارش سلام پاوه:رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، از کشف یک کلاهبرداری بزرگ در استان خبر داد و گفت:یک فرد شیاد به بهانه پرداخت سود زیاد با ایجاد انگیزه در بین مالباختگان، اقدام به کلاهبرداری کرده بود. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:محمدرضا عدالتخواه روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای […]

به گزارش سلام پاوه:رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، از کشف یک کلاهبرداری بزرگ در استان خبر داد و گفت:یک فرد شیاد به بهانه پرداخت سود زیاد با ایجاد انگیزه در بین مالباختگان، اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:محمدرضا عدالتخواه روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دادگستری قصرشیرین که در سرسرای غدیر این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار شد،افزود: این فرد شیاد در چندین فقره کلاهبرداری، پول های کلانی از مردم دریافت کرده بود که یک نمونه از آن رقمی معادل ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه مردم از کلاهبرداری های پیشین در این استان مانند پرونده گلیم و گبه درس عبرت بگیرند و گول افراد شیاد و سودجو را نخورند، بیان کرد:فرد کلاهبردار با عوام فریبی عکس خود را به بهانه خروج از کشور در فضای مجازی منتشر کرده بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در خارج از استان و حین خروج از کشور در چند روز اخیر دستگیر شد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه،در ادامه بر لزوم مراقبت بیشتر مردم از اموال خود در برابر افراد شیاد و سود جو تاکید کرد و گفت: هرگونه دریافت وجه در قبال پرداخت سودهای زیاد، کلاهبرداری است و مردم نباید گول وعده های دروغین افراد شیاد را بخورند.

عدالتخواه در ادامه با اشاره به دیدگاه و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت مقابله با قاچاق کالا،اظهار داشت: قاچاق کالا،ارکان اقتصاد جامعه را فلج می کند و از این رو دستگاه قضا با شدت برخورد با قاچاقچیان کالا را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به مرزی بودن قصرشیرین، از رییس جدید دادگستری این شهرستان خواست مقابله با پدیده قاچاق کالا را در اولویت کاری خود قرار دهد.وی مقابله با قاچاق کالا را یک راهکار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب دانست.

این مقام دستگاه قضایی، در ادامه با اشاره به لزوم دخالت ریش سفیدان و بزرگان جامعه در جلوگیری از ورود پرونده های اختلافات خانوادگی به محاکم قضایی گفت: بسیاری از اختلافات خانوادگی با دخالت ریش سفیدان، بزرگان محل و گذشت افراد رفع می شود و این خود عامل مهمی در کاهش حجم ورودی پرونده ها به دستگاه قضاست.

عدالتخواه همچنین از مجازات های جایگزین برای جوانانی که مرتکب جرایم سبک می شوند خبر داد و گفت:قضات در پرونده های این چنینی مجازات هایی را تعیین کنند که مانع از ورود جوانان به محیط زندان و اصلاح شخصیتی آن ها شود.

وی،داشتن تقوای الهی، انجام واجبات، ترک محرمات، تلاش برای احقاق حق و خدمتگزاری به مردم را از ویژگی های یک قاضی موفق دانست و گفت:بحمدالله همه قضات ما در استان کرمانشاه دارای چنین روحیاتی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید قدردان نعمت امنیت و ولایت فقیه باشیم، افزود:این که امروز امنیت در مرزهای ما برقرار است از نعمت وجود رهبر معظم انقلاب است و اگر رهبری نبودند، امروز باید با داعشی های ملحد در همدان می جنگیدیم.

یک پاسخ برای “رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از کشف کلاهبرداری بزرگ در کرمانشاه خبر داد

  • مال باخت در تاریخ تیر 31, 1396 گفت:

    تمنا داریم در رابطه با دستگیری ……. که افرادی ………به خاطر مال دینا کلاه سرمان رفت نسبت به دستگیری نامبرده مراجع قضایی و نیروی انتظامی اقدام نماید که جای سپاس وتشکر دارد