س 29 اسفند 1402 ساعت 10:40

نماینده نقده و اشنویه نامه ای را تحویل رئیس جمهور داد + متن نامه

نماینده نقده و اشنویه نامه ای را تحویل رئیس جمهور داد + متن نامه

به گزارش سلام پاوه : «عبدالکریم حسین زاده» نماینده مردم نقده و اشنویه اعلام کرد که در دیدار هیئت رئیسه فراکسیون امید با رئیس جمهور نامه ای را تحویل رئیس جمهور داده است که اصلی ترین خواسته های مردم و فعالان اجتماعی در حوزه اقوام و مذاهب را در این نامه تشریح کرد. به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه : «عبدالکریم حسین زاده» نماینده مردم نقده و اشنویه اعلام کرد که در دیدار هیئت رئیسه فراکسیون امید با رئیس جمهور نامه ای را تحویل رئیس جمهور داده است که اصلی ترین خواسته های مردم و فعالان اجتماعی در حوزه اقوام و مذاهب را در این نامه تشریح کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از کردپرس، حسین زاده در کانال رسمی خود در تلگرام نوشت:  در دیدار هیات رئیسه فراکسیون امید با رئیس جمهوری، ضمن گزارش کامل فعالیت انتخاباتی ستاد اقوام، مذاهب و ادیان دکتر روحانی جمع بندی همه مطالبات و انتظارات موجود از دولت دوازدهم، در حوزه اقوام، مذاهب و ادیان ایران را برای ایشان تشریح کردم و دکتر روحانی نیز در این باره توضیحاتی بیان کردند.

وی در ادامه نوشت: در پایان نیز اصلی ترین مطالبات و خواسته های مردم و فعالان مدنی این حوزه ها را در قالب نامه ای رسمی، تقدیم رئیس جمهوری کردم تا انشاالله در مسیر شکل گیری و خدمتگزاری دولت دوازدهم، مورد توجه قرار گیرد.عبدالکریم حسین زاده

متن نامه حسین زاده که در کانال وی منتشر شده به شرح زیر است:

جناب اقای دکتر روحانی
رییس جمهور محترم و منتخب ملت شریف ایران اسلامی عزیز
سلام علیکم

 

احتراما ضمن تبریک مجدد توفیق شما به عنوان نماینده گفتمان عقلانیت و اصلاحات، در جلب آرای اکثریت مردم شریف ایران، لازم می‌دانم، نکاتی چند را درباره مسئولیت سنگینی که رای معنادار مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، بر دوش همه نهاده، با شما در میان بگذارم.

همانگونه که همگان اذعان دارند، انتخابات این دوره با عنایت و لطف خداوندگار جان و با پشتیبانی ملت شریف ایران به پایان رسید و در این دوران سخت، بخت یار ایران و ایرانیان شد که بازهم مردی از تبار عقلانیت، انصاف و خردمندی کرسی مدیریت اجرایی را در دست گیرد تا با تلاش و سعی وافر خویش پروژه انحراف ایران از تمامی شاخص‌ها را که در هشت سال پیش از این دولت صورت گرفته بود، متوقف کند و کشور را بر مدار اصلی بازگرداند.

جا دارد پیش از شما به مردم ایران و به خودمان تبریک گفته باشیم پیروزی عقلانیت را و باردیگر تاکید کنیم که نه تنها تا لحظه ی انتخابات، بلکه در تمامی چهار سال اتی در راستای محقق ساختن مطالبات ملت، تقویت سرمایه ی اجتماعی ۲۴ میلیونی شما و ارتقاء آن به ۴۰ میلیون و توسعه ی ایران اسلامی، تمامی توان خود را بکار خواهیم بست.

اینک که با درک درست و متعالی شما در دوره اول ریاست جمهوری، موضوع مهم حقوق شهروندی، مورد توجه قرار گرفت و در گام اول آن منشور حقوق شهروندی، با موفقیت تدوین و رونمایی شد، بی گمان انتظار همه مردم ایران از دولت دوازدهم، عملیاتی ساختن این منشور مهم است.

مقولاتی همچون احصاء و ارتقای حقوق شهروندی، به رسمیت شناخته شدن تمامی ظرفیت های درون سرزمینی و تاکید بر مشارکت پذیری بالای تمامی ایرانیان، تقویت حس تعلق سرزمینی را در تمامی شهروندان صد چندان خواهد کرد.

اینک که تمامی احاد ملت ندای مردم سالاری دینی را اجابت کردند و در این بین اهل سنت ایران اعم از کرد، ترکمن، بلوچ،فارس،عرب و … با تمامی توان ظرفیتهای خویش را در حمایت درست و عقلانی از شما بکار گرفتند، ضروری به نظر می رسد موارد زیر مورد توجه حضرتعالی قرار گیرد:

۱٫ تاسیس سازمان حقوق شهروندی( با اولویت توجه به اقوام،ادیان،مذاهب، کودکان و زنان )

۲٫تبدیل دستیاری ویژه رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب به معاونت اقوام و مذاهب، درصورت عدم شکل گیری سازمان حقوق شهروندی و واسپاری مسئولیت آن به یکی از شایستگان اقوام و مذاهب کشور.

۳٫ فعال سازی مجدد مشاور رییس جمهوری در امور اهل سنت.

۴٫بکارگیری تمامی ظرفیتها و سرمایه های انسانی در تشکیل کابینه دوازدهم و سایر ارکان دولت فارغ از خطوط قومیتی، مذهبی، جنسیتی، جغرافیایی و بکارگیری اهل سنت  در کابینه و ارکان دولت.

لازم به ذکر است که شکل گیری چنین ساختارهایی در ابتدای کار دولت دوازدهم، علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر برای مردم و دستگاه‌های اجرایی، از بابت عزم جدی دولت در تامین حقوق شهروندی، می‌تواند باقیات و صالحاتی باشد که از دولت شما به یادگار در ساختار قوه مجریه نظام جمهوری اسلامی در ادوار آتی باقی خواهد ماند.

انشاالله
با تشکر عبدالکریم حسین زاده
رییس ستاد اقوام مذاهب و ادیان دکتر حسن روحانی

6 پاسخ برای “نماینده نقده و اشنویه نامه ای را تحویل رئیس جمهور داد + متن نامه

  • فرهنگی در تاریخ مرداد 2, 1396 گفت:

    سلام ملا یحیی متاسفم قبلا دارای شخصیت بودی الان چراخودت راپیش مردم تحقیر میکنی نمایند ه هرکس باشد به حال مازیاد فرق نداره ولی احترام عمومی هم دارند

  • دوست در تاریخ تیر 31, 1396 گفت:

    نماینده ماهم جزو مخالفان قوی ترین ریس جمهور از لحاظ رای قومیت ها هست و به ایشان و وزرا تذکر میده واقعا فکر سیاسی یک نعمته!!!

  • فرهنگی در تاریخ تیر 30, 1396 گفت:

    نمیدانم اسم اینم بگذاریم شاهکار دیگر نماینده :
    قابل توجه جناب نادری نماینده محترم پاوه واورامانات
    نمیدونم منبعتون برای اینکه اورژانس هوایی فقط در قم وبعد از آن فقط در اورامانات وجود دارد کجاست؟
    اما حضرتعالی به عنوان یک شخصیت حقوقی بهتر است در مورد حرفها وادعاهایتان بیشتر دقت کنید و منابعتان موثق تر باشد
    مگر امکان دارد کلان شهرهای تهران،اصفهان ،شیراز وحتی شهرهای کوچکتر از آنها هم اورژانس هوایی نداشته باشند؟
    صرفا جهت یاداوردی به شما واطلاع بقیه مردم عزیز….
    زاهد فرجی
    مدرس دانشگاه
    کانال سایت خبری ده نگی نوریاو

  • ثلاث گیان در تاریخ تیر 30, 1396 گفت:

    همه نمایندگان بجز خالو شهاب درخواست رو امضا زدن کوره خالو شهاب وه هه ر چوار مه زه و توچ تواو ده بی له عومریشت رنگ مجلس نا وینی

  • فرید در تاریخ تیر 29, 1396 گفت:

    شهاب نادری هم میاد به رییس جمهور تذکر میده

  • ایرانی در تاریخ تیر 29, 1396 گفت:

    سلام, دروران دولت اصلاحات ۸سال مشاوراهل سنت خواهرزاده ریس جمهورجناب آقای خاتمی جناب آقای خلیلی بود اهل اردکان در۸سال دولت آقای احمدی نژاد آنهم اهل سنت نبود دردوران ۴سال گذاشته آقای دکترروحانی انهم اهل سنت نبود ولی فقط دردوران مرحوم ایت .. الله رفسنجان خداوند رحمت کند وی دردولت اومشاوره وی دراموراهل سنت ازاهل زاهدان بود ومدتی هم مرحوم ملا عبدالرحمن رحیمی بعدازنمایندگی دردفترمشاورایشان کارمی کرد انشاالله آقای دکترروحانی به قول وعده خودعمل کند وبعدآ نه فرماید وام دارهیچ گروه قومی نیستم انشاالله