چ 26 اردیبهشت 1403 ساعت 04:05

افتتاح ایستگاه فرستنده دیجیتال به مناسبت روز پدر در بخش باینگان

افتتاح ایستگاه فرستنده دیجیتال به مناسبت روز پدر در بخش باینگان

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان از افتتاح ایستگاه دیجیتال در بخش باینگان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس : اردلان حاتمی در گفت وگو با خبرنگار پاوه پرس گفت: صدا و سیما (تلویزیون) بنا به فرموده امام راحل (ره) […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان از افتتاح ایستگاه دیجیتال در بخش باینگان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر خبر داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس : اردلان حاتمی در گفت وگو با خبرنگار پاوه پرس گفت: صدا و سیما (تلویزیون) بنا به فرموده امام راحل (ره) دانشگاه عمومی است و کارکرد ایناردلان حاتمی دانشگاه به سبب گسترش و فراگیری آن می تواند در جهت کاهش و یا پیشگیری آسیب های اجتماعی نقش موثری در جامعه ایفاء نماید.

وی تصریح نمود در مناطق محروم تلویزیون یگانه وسیله اوقات فراغت جوانان می باشد و کیفیت مطلوب صدا و تصویر می تواند در انتقال پیام موثر باشد.

اردلان حاتمی در ادامه افزود: خوشبختانه در راستای اوامر مقام معظم رهبری در سالی که فرهنگ سازی را یکی از اهداف مهم برای نهادهای فرهنگی ترسیم فرموده اند ، افتتاح و دریافت سیگنال دیجیتال می تواند تأثیرات مثبت فرهنگی را در پی داشته باشد ودر این راستا از کلیه ی عزیزانی که اهتمام معمول را معمول نموده اند کمال تقدیر و تشکر را دارد.