س 29 اسفند 1402 ساعت 14:22

مرکز درمانی پیامبر اعظم(ص) شهرستان پاوه کلنگ زنی شد

مرکز درمانی پیامبر اعظم(ص) شهرستان پاوه کلنگ زنی شد

به گزارش سلام پاوه : به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با پیگیری های سرهنگ سعید بهشتی راد و همراهی شهردار و اعضای شورای شهر در واگذاری زمین عملیات ساخت مرکز درمانی پیامبر اعظم (ص) صبح روز پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستان پاوه کلنگ زنی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا […]

به گزارش سلام پاوه : به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با پیگیری های سرهنگ سعید بهشتی راد و همراهی شهردار و اعضای شورای شهر در واگذاری زمین عملیات ساخت مرکز درمانی پیامبر اعظم (ص) صبح روز پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستان پاوه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادرقادری روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی احداث مرکز درمانی تخصصی سپاه پاسداران پاوه افزود: بر خلاف تصور دشمنان این قبیل حرکات غیرانسانی مردم ما را بیش از پیش هوشیارتر و آگاهتر می کند وعزم و اراده ملت ما را برای اطاعت از رهبری و حفاظت و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی قدرتمندتر خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این حادثه درسی برای ما داشت و آن اینکه باید بسیار هوشیارتر از گذشته باشیم و مسئولان نیز بسیار جدی با قضایای تندروی و افراطی گری برخورد کنند وساده از کنار آن عبور نکنند.

ماموستا قادری افزود: برای دشمنان این مردم و نظام متأسف هستم که با وجود بیش از ۳۸ سال توطئه و ترفند علیه این انقلاب و نظام و شکست های متعدد هنوز دست از دشمنی با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بر نداشته اند.

امام جمعه پاوه گفت: مهمترین درس و پیام حادثه تروریستی روز گذشته تهران این است که دشمنان این مردم و نظام هرگز دست از دشمنی با ما برنخواهند داشت و ما نیز همچون ۳۸ سال گذشته در کنار هم و همراه مسئولان تحت امر رهبر معظم انقلاب خواهیم بود و از ارزشهای خود دفاع و پاسداری خواهیم کرد.

فرماندار پاوه نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مردم شهر پاوه یک پیوند محکم و ناگسستنی دارد که احداث این مرکز درمانی نمونه ای از این پیوند است.

پرویز ایده پور با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته تهران گفت: این حرکات مذبوحانه نمی تواند کوچکترین خللی در اراده مردم ایران برای تداوم همراهی با نظام و تبعیت از رهبری وارد کند.

مسئول سرپرستی موسسه تامین درمان بسیجیان استان کرمانشاه هم گفت: مرکز درمانی و تخصصی پاوه در چهار طبقه و با یک هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا احداث می شود.

سرهنگ محمد مقصودی با بیان اینکه برای احداث این مرکز بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه می شود، افزود: این مرکز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در این مراسم در سخنانی  اظهار داشت: این مکان به عنوان مرکز درمانی شهرستان امروز کلنگ زنی خواهد شد و ان شاالله که کار احداث آن نیز از امروز آغاز خواهد شد و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ بهشتی راد افزود: این مکان به مساحت ۳۰۰ متر و با همکاری های شورا و شهرداری پاوه به عنوان مرکز درمانی برای مردم شهرستان پاوه در چند طبقه احداث خواهد شد.

گفتنی است عملیات خاکبرداری این مرکز پس از کلنگ زنی سریعا آغاز شد و بر اساس اظهارات صورت گرفته در آئین این کلنگ زنی این مرکز قرار است تا پایان سال ۱۳۹۶ به بهره برداری برسد که لازم است از تمامی بانیان آن قدردانی شود.

14 پاسخ برای “مرکز درمانی پیامبر اعظم(ص) شهرستان پاوه کلنگ زنی شد

  • حمه لاو در تاریخ مهر 2, 1396 گفت:

    أعضاء قدیمی شورا ظاهراً هنوز سر کارند. این چه وضعشه؟

  • بسیجی در تاریخ مهر 2, 1396 گفت:

    با سلام ممنونم از جناب سرهنگ مقصودی مسول درمان بسیجیان استان کرمانشاه که در شهرستانها هم دارد این امر خیر و بی چشم داشت رو ادامه میده

  • نکته سنج در تاریخ خرداد 23, 1396 گفت:

    باتسکرازبانیان احداث درمانگاه وتوجه انها به بهداشت ودرمان مردم این شهراماکاش شورای چهارم زمین ومکان دیگری رااهدامیکردوتنها حمام قدیمی این شهرراکه نمادبهداشت وتوجه مردم این دیاربه امربهداشت درگذشته بوده رابه موزه تبدیل میکرد چرااعضاشورای قبلی زودجوگیرشده ونسنجیده کاری راانجام داده اند باوجوددیگرزمین ومکان دیگرکه میتونستن اهداکنند واصلا توجه به بارترافیک خیابان رانکرده اند باردیگراز زحمات اقای بهشتی رادفرماند سپاه ناحیه پاوه تشکروقدردانی میکنیم به خاطرتلاش درجهت ساخت درمانگاه

  • شهروند در تاریخ خرداد 20, 1396 گفت:

    ضمن تشکر از بانیان این مرکز مطوئن باشید این آخرین اشتباه شورای قبلی بود که این زمین را در اینجا اهدا کردند اولا باعث آلودگی خواهد شد چون در مرکز شهر و در کنار فضای سبز است دوماً باعث ایجاد ترافیک شدید در این مسیر خواهد شد مرکز درمانی و زندان برابر قانون باید در حاشیه شهر باشند به امید تجدید نظر می توانند این مکان را جایی فرهنکی مانند کانون سپاه کنند که با توجه به نزدیکی به فضای سبز بسیار مناسب خواهد بود

  • بسیج در تاریخ خرداد 20, 1396 گفت:

    این مرکز مکانش حمام شهرداری قدیم است

  • شهروند بازنشسته بهداشت در تاریخ خرداد 20, 1396 گفت:

    با سلام واحترام از لطف وکرامت این عزیزان توفیق روز افزون این حامیان مردم ومنطقه که ۳۸ سال ثابت کرده اند که جهاد گر بوده اند ممنون وسپاسگزار یم وامت قدر آنها را میدانند.

  • کامران در تاریخ خرداد 19, 1396 گفت:

    این مرکز کجاست

    • بسیج در تاریخ خرداد 21, 1396 گفت:

      این مرکز مکانش در حمام شهرداری قدیم است

  • پاوه در تاریخ خرداد 19, 1396 گفت:

    سلام این مرکز کجا ست پارکینگ داره؟

    • بسیج در تاریخ خرداد 19, 1396 گفت:

      این مرکز احتمالا پارکینگ نداشته باشد چندین ساله که در شهر ،بهداری و مرکزبهداشت داشته ایم که پارکینگ نداشته است، چون مردم رعایت کرده اند سپاه پاسداران جهت رفاه حال مردم اقدام به ساخت درمانگاه مینمایند که اگر نیاز بود سایرارگانهای مربوطه زحمت پارکینگ را بکشند چون سپاه درخواست زمین بیشتری داشت که پارکینگ هم درست کند اماشهردارمحترم و اعضاء گرامی شورا به دلایل قانونی بیشتر از ۳۰۰متر نمیتوانستد جهت این امرخیراهدا نمایند.تشکرازسپاهیان تشکراز امام جمعه محترم تشکرازمجموعه شهرداری

  • جواد در تاریخ خرداد 19, 1396 گفت:

    باسلام این اقدام نیکو برگ زرین دیگری به نام سپاه پاسدارانقلاب اسلامی است که انشاا… خداوند نگهدار این مردان بی ادعا باشد

  • شهروند در تاریخ خرداد 19, 1396 گفت:

    سلام طاعات وعبادات قبول حق سپاه درتمام کارها موفق است برای ساخت این درمانگاه به عزیزان سپاه تبریک وخسته نباشید می گویم

  • شاره کم پاوه در تاریخ خرداد 19, 1396 گفت:

    ضمن تشکر و قدردانی از فرماندهی محترم سپاه ناحیه پاوه که با این اقدام گام مهمی در برطرف کردن مشکلات حوزه درمانی شهرستان برداشتند.

  • بسیجی در تاریخ خرداد 19, 1396 گفت:

    سلام دوردخداوندمهربان به برادرن جهادگرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی وراست فرمودحضرت امام خمینی کبیر(ره)اگرسپاه نبود کشورهم نبود باتشکرازاین اقدام خداپسندانه ای کاش مسولین محترم تامین اجتماعی پیگیردرمانگاه تامین اجتماعی پاوه که کلنگ آن ازشهریور۹۳ به زمین زده شد وهیچ گونه عملیات ساخت ساز صورت نگرفته است لذا ازمدیر پرتلاش سایت سلام پاوه درخواست پیگیرازمسولین محترم راداریم باتشکر