س 29 اسفند 1402 ساعت 06:18

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون رشادت رزمندگان است

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون رشادت رزمندگان است

به گزارش سلام پاوه : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه گفت: عزت وعظمت ملت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت و فداکاری رزمندگان و خون پاک و مطهر شهیدان است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، سرهنگ سعید بهشتی راد روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه گفت: عزت وعظمت ملت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت و فداکاری رزمندگان و خون پاک و مطهر شهیدان است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، سرهنگ سعید بهشتی راد روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به اهمیت راهبردی این عملیات به لحاظ نظامی و سیاسی پرداخت و افزود: این عملیات تمامی کارشناسان نظامی جهان را شگفت زده کرد.


وی اظهار کرد: در این عملیات علاوه بر آزادسازی هزاران کیلومتر از خاک کشورمان، ۱۹ هزار نفر نیرو از اتباع ۱۴ کشور جهان اسیر و بیش از ۱۶ هزار نیروی دشمن نیز به هلاکت رسید.

سرهنگ بهشتی راد، ایثار و فداکاری و شهادت طلبی را مختص مسلمانان و ایرانیان دانست و افزود: تا این روحیه شهادت طلبی در بین مردم ما وجود دارد هیچ قدرتی نمی تواند حتی تصور تهدید علیه ایران اسلامی را در ذهن مرور کند.

وی مهمترین اولویت های کشورمان را در این برهه جهاد علمی، اقتصادی و فرهنگی برشمرد و گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد در این راستا است.

وی، تکیه بر توان داخلی را با مدیریت انقلابی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه به واردات کالا به کشور اشاره کرد و گفت: هر کالایی که در کشور باشد و مشابه آن وارد شود مصرف آن حرام است.

وی با تبریک موفقیت رییس جمهور منتخب گفت: امیدواریم رییس جمهوری به وعده های تبلیعاتی خود که مهمترین آنها ایجاد اشتعال و بهبود معیشت مردم بود، عمل کند.

سرهنگ بهشتی راد، توجه به رزمندگان دوران دفاع مقدس و سرکشی از آنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: این عزیزان در سخت ترین شرایط سپر مستحکمی در مقابل دشمنان بودند و امروز نباید فراموش شوند.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد