ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 02:34

جوابیه شهرداری پاوه به مطلب منتشر شده آقای حیدرغلامی در این سایت

جوابیه شهرداری پاوه به مطلب منتشر شده آقای حیدرغلامی در این سایت

به گزارش سلام پاوه: پیرو مطلب منتشر شده آقای حیدر غلامی در این پایگاه خبری با عنوان (مسئولین محترم لطفا تا دیر نشده است اقدام کنید ) روابط عمومی شهرداری پاوه طی یک جوابیه به مطلب منتشر شده پاسخ داده اند که متن جوابیه به شرح ذیل است : مدیریت محترم  سلام پاوه لطفأ در […]

به گزارش سلام پاوه: پیرو مطلب منتشر شده آقای حیدر غلامی در این پایگاه خبری با عنوان (مسئولین محترم لطفا تا دیر نشده است اقدام کنید ) روابط عمومی شهرداری پاوه طی یک جوابیه به مطلب منتشر شده پاسخ داده اند که متن جوابیه به شرح ذیل است :

مدیریت محترم  سلام پاوه

لطفأ در راستای رسالت اطلاع رسانی و در پاسخ به یادداشت مورخ 16/2/93 آقای حیدر غلامی تحت عنوان (تا دیر نشده اقدام کنید ) نسبت به انتشار این جوابیه اقدام فرمایید.جوابیه شهرداری پاوه

قبل از هر چیز از نگارنده مطلب وهمه عزیزانی که بعنوان چشمان بینای شهر در پاسداری از حریم شهر وعرصه عمومی که متعلق به همه شهروندان است تلاش می نمایند سپاسگزاریم.

وبه احترام همشهریان عزیز به اطلاع می رساند:

1-  جاده های ذکر شده در محله تپه کوله در شهریور ومهر ماه سال 1392بطورغیرقانونی احداث شده اند نه در نوروز 93

2-  از آن تاریخ تاکنون سه بار اقدام به مسدود نمودن جاده ها توسط شهرداری شده که هر بار تعدادی از همشهریان نسبت به بازگشایی آنها اقدام نموده اند وهم اکنون مسدود می باشند.

3-  جاده های مذکور در زمینهایی احداث شده اند که مربوط به حوزه استحفاظی جهاد کشاورزی می باشند و مراقبت ونگهداری از باغات دیم جزء وظایف آن اداره محترم می باشد.

4-     از طرف جهاد کشاورزی علیه احداث کنندگان جاده های مذکور در مراجع قانونی طرح دعوا و شکایت شده است.

5-     تاکنون اجازه هیچ گونه ساخت وسازی علیرغم تلاشهای صورت گرفته از جانب شهرداری داده نشده ونخواهد شد.

6-  تنها عملیات اجرایی صورت گرفته در آن حوزه مربوط به عملیات احداث استخر وباغ توسط یکی از شهروندان محترم می باشد که بنا به اظهارات خودشان با هماهنگی جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

جهت استحضار شهروندان گرامی صورت جلسه در خواست مالکین و اهالی محل که خواهان احداث جاده های مذکور هستند ونیز اقدامات انجام شده توسط شهرداری برای ممانعت از تجاوز به حریم شهرکه در این منطقه انجام شده تقدیم می گردد.

انتظار دارد همشهریان گرامی و علاقمندان به حفظ محیط زیست شهری در کنار اظهار نظر و نقدهای دلسوزانه در فضای مجازی مشارکت عملی و مؤثر در راستای فرهنگ سازی و توجیه شهروندان گرامی هم اقدام نمایند تا برای ایجاد یک گذر غیر قانونی نیاز به چندین بار بستن جاده ، مکاتبه – خواهش و طوماروبرخورد قانونی نباشد.

جوابیه شهرداری

جوابیه 2

بیایید با هم این حقیقت را برای همه همشهریان و شهرنشینان عزیز تبیین نماییم که تجاوز به حقوق عمومی و دست اندازی به بیت المال تحت هر عنوان واز جانب هرکس وبا هر بهانه ای که باشد حرام، ناپسند وغیراخلاقی است تا میراث و سرمایه مشترکی راکه پیشینیان برایمان باقی گذاشته اند به یادگار به آیندگان بسپاریم .

روابط عمومی شهرداری پاوه

6 پاسخ برای “جوابیه شهرداری پاوه به مطلب منتشر شده آقای حیدرغلامی در این سایت

  • hamshahri در تاریخ اردیبهشت 23, 1393 گفت:

    مدیر محترم سایت .لطفا صداقت وشجاعت داشته باشید چون نظریاتی که توهین آمیز باشد قابل نمایش نیستند.

  • hamshahri در تاریخ اردیبهشت 22, 1393 گفت:

    باتشکر ازروابط عمومی شهرداری که مدارک سال84 را جهت احداث جاده به نمایش گذاشتند.

  • حیدر غلامی در تاریخ اردیبهشت 20, 1393 گفت:

    از شهرداری محترم پاوه بابت شفاف سازی موضوع مذکور سپاسگزارم ؛ و بر این باورم که اتخاذ رویه ی شفاف سازی، سبب کاهش و خشکاندن ریشه های ایجاد و گسترش شایعات خواهد شد. امیدوارم که تمامی مسئولین شهر با تدبیری مناسب جهت بستن منافذ روابط و تحقق و اجرای ضوابط، امید اصلاح و آینده ای بهتر را در میان افراد جامعه ایجاد یا تقویت کنند.

  • همشهرى در تاریخ اردیبهشت 19, 1393 گفت:

    با سلام اولا جاى تشكر دارد كه شهردارى شهرمون با شفاف سازى جواب منتقدان رو مىدهد و دوما اين اين اقدامات از مديريت خوب و بدون نقص اقاى خسروى شهردار محترم شهرمون حكايت ميكند كه جاى هيچ كونه سوال براى مخاطب كه مطلب رو ميخواند نميگذارد و اين اقدام عرصه رو بر كسانى كه بدون مدرك وسند نقد و گنده نمايي ميكنندرو ميبنده اميد است همه كسانى كه نقد ميكنن و اداره اى رو كم كار معرفى ميكنن با دليل و مدرك حرف بزنند نه از روى…………،،

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 18, 1393 گفت:

    باتشكر از از روابط عمومى شهردارى كه با رو كردن مدارك مردم رو با واقعيت اشنا كردن

  • مدریک ولدبیگی در تاریخ اردیبهشت 18, 1393 گفت:

    با سلام خدمت همه خادمان واقعی مردم و حافظان میراث و سرمایه های مشترک و عمومی…
    بیایید با هم این حقیقت را برای همه همشهریان و شهرنشینان عزیز تبیین نماییم که تجاوز به حقوق عمومی و دست اندازی به بیت المال تحت هر عنوان واز جانب هرکس وبا هر بهانه ای که باشد حرام، ناپسند وغیراخلاقی است تا میراث و سرمایه مشترکی راکه پیشینیان برایمان باقی گذاشته اند به یادگار به آیندگان بسپاریم
    البته اگه سرمایه ای برای شهرداری باقی مونده باشه….
    این جملات بسیار زیبا و دلنشین هستن امیدواریم شهرداری و مردم عزیز شهرمان به انها عمل کنند…