ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 23:36

معتمدین روستای دزآور شهرستان پاوه انتخاب شدند

معتمدین روستای دزآور شهرستان پاوه انتخاب شدند

به گزارش سلام پاوه : طی نشستی شب گذشته معتمدین روستای دزآور که در شهرستان پاوه ساکن هستند انتخاب شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در راستای کمک به رفع مشکلات روستای مرز نشین و جنگ زده دزآور از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه و همراهی بیشتر با دهیار و شورای روستا و شرکت […]

به گزارش سلام پاوه : طی نشستی شب گذشته معتمدین روستای دزآور که در شهرستان پاوه ساکن هستند انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در راستای کمک به رفع مشکلات روستای مرز نشین و جنگ زده دزآور از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه و همراهی بیشتر با دهیار و شورای روستا و شرکت در طرحهای مشارکتی روستا و توسعه آن  نشستی با حضور افراد ساکن در شهرستان پاوه در مسجد روستای چورژی برگزار شد.

در این نشست در راستای تعامل اهالی روستا که در شهرستان پاوه و دیگر نقاط کشور ساکن می باشند تبادل نظر و بجث و گفتگو شد و مشکلات عدیده روستای مرزی دزآور مطرح شد .

سپس برپایه تصمیم ریش سفیدان و شور جمعی ۱۶ نفر در شهرستان پاوه ، شش نفر در شهرستان مریوان و دو نفر در خود روستای دزآور و متعاقبا چند نفر دیگر در شهرستان روانسر انتخاب شدند که به عنوان معتمد همراه و همسوی شورای و دهیار روستای دزآور در رفع مشکلات این روستای محروم و کمک به مشارکت عمومی برای توسعه آن تصمیم گیری و همراهی و همکاری کنند.

۱۵ نفر معتمدین منتخب روستا و ساکن در شهرستان پاوه عبارتند:عزیز سلیمی،مهدی کریمی، مختار رحمانیان،طاهر صادقیانی،سعدی رنجبر،علا الدین نجمی،محمد صادق صادقیانی،اقبال جعفری،کریم عبدی،آزاد انفرادی،رحمان قادر پور،عادل رمضانی،بهاء قادری،حکمت فتحی،اله مراد محی الدینی و فرهاد صالحی انتخاب شدند.

کمک به پیگیری رفع مشکلات روستا ، تشویق و ترغیب به مشارکت مردم روستا در طرحهای مشارکتی ، شناسایی نارسایی های روستا ، بررسی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و توسعه دزآور، همفکری و تعامل بیشتر بین مردم اهل روستای دزآور ، شناسایی معضلات و مشکلات مردم روستا ، تشویق ،ترغیب و شناسایی استعدادها روستا و… از جمله برنامه ها و راهکارهای مشورتی این معتمدین برای توسعه و آبادانی روستای مرزی دزآور می باشد که امید می رود با حمایت مسئولین مشکلات این روستای محروم به حداقل کاهش یابد.

گفتنی است دزآور روستایی است زیبا و با صفا درپای کوه (دالانی) از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه واقع دراستان کرمانشاهمی باشد.

 

7 پاسخ برای “معتمدین روستای دزآور شهرستان پاوه انتخاب شدند

  • ازاوری در تاریخ بهمن 7, 1395 گفت:

    انشا الله مایه خیر وبر کت شوند.

  • علی در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    آفرین بر این انتخاب عزیزان که الحق افراد معتمد امین ودلسوز وخدمتگزاران واقعی هستن وتاثر وتاسف از شورای مشورتی جناب نماینده پاوه که از افراد خاص آنچنانی منطقه انتخاب شده اندوقرار پاوه را به کلی به شهر ارواح تبدیل کنند، یاگی شابازان کورکوری وازان فرهاد جان لطفا بدون سانسور تایید کنید تشکر فراوان

  • هیوا در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    تبریک به اقای صالحی واقای نجمی

  • ناشناس در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    انشاء الله هرچه زودتر دهیار و شورای فعالی انتخابککنند و با کمک این عزیزان شاهد دزاوری هر چه آبادتر باشیم

  • دوست در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    تبریک به نجمی عزیز بازهم گل کاشتی

  • ناشناس در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    خوش بحالشان که بدینوسیله احتمالا خود را از شر شورای ده خلاص کرده اند…

  • ضیائی. کرمانشاه در تاریخ بهمن 6, 1395 گفت:

    با سلام
    حرکت بسیار خوبی است
    همراهی و همکاری مردم در عمران و آبادانی موطن خود، وظیفه هر انسان آزاده و دلسوز است؛
    امیدورام با همت و تلاش منتخبین و نیز همراهی مردم، شاهد توسعه و پیشرفت روستای زیبای دزآور باشیم
    در این راستا نگاه به روند توسعه روستاهایی مانند زردویی و … خالی از لطف نیست