چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 20:57

موردی از آنفلوانزای حاد پرندگان در شهرستان پاوه مشاهده نشده است

موردی از آنفلوانزای حاد پرندگان در شهرستان پاوه مشاهده نشده است

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه گفت: تاکنون هیچ موردی از آنفلوانزای حاد پرندگان در این شهرستان مشاهده نشده است. به گزارش خبرنگار ایرنا، سید نجیب میرانی روز دوشنبه در پنجمین کارگروه سلامت و امنیت غذایی پاوه که با هدف بررسی آنفلوانزای حاد پرندگان در فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: هیچ موردی […]

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه گفت: تاکنون هیچ موردی از آنفلوانزای حاد پرندگان در این شهرستان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید نجیب میرانی روز دوشنبه در پنجمین کارگروه سلامت و امنیت غذایی پاوه که با هدف بررسی آنفلوانزای حاد پرندگان در فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: هیچ موردی از آنفلوانزای حاد پرندگان در این شهرستان تاکنون مشاهده نشده است.

معاون فرماندار پاوه، از بازرسی شدید واحدهای مرغداری صنعتی پاوه خبر داد و افزود: در مبادی ورودی شهرستان نیز از ورود مرغ زنده جلوگیری به عمل می آید.

میرانی تصریح کرد: تداوم و استمرار بازرسی و کنترل مرغداری های شهرستان به منظور پیشگیری از بیماری آنفلوانزا در دستور کار شبکه دامپزشکی شهرستان است.

در این جلسه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در خصوص راههای پیشگیری و مقابله با بیماری آنفلوانزای انسانی و چگونگی اجرای طرح بسیج همگانی تغذیه سالم که از ۲۹ آذر تا ۱۴ دی ماه در پاوه عملیاتی می شود، مطالبی بیان کردند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد