د 24 اردیبهشت 1403 ساعت 07:54

همه با برنامه به ارتقای سطح آموزش و پرورش کمک کنیم

همه با برنامه به ارتقای سطح آموزش و پرورش کمک کنیم

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش گفت:ضرورت دارد برای ارتقای سطح آموزش وپرورش با برنامه حرکت کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:آرش لهونی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جوانرود با تاکید بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان و افزایش قبولی در […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش گفت:ضرورت دارد برای ارتقای سطح آموزش وپرورش با برنامه حرکت کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:آرش لهونی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جوانرود با تاکید بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان و افزایش قبولی در کنکور سراسری افزود: رشد ۲۰ درصدی قبول شدگان کنکور سراسری زیر سه رقمی ،هدف گذاری آموزش و پرورش برای سال آینده باشد.

وی به اختصاص ۲میلیاردو ۳۸۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان اشاره و تاکید کرد: علاوه بر اعتبارات دولتی از ظرفیت های مردمی و خیرین نیز برای کمک به امر مدرسه سازی استفاده کنیم.

فرماندار جوانرود در ادامه به اهمیت سوادآموزی نیز اشاره کرد و یادآورشد: برای ترغیت مردم به سوادآموزی باید فرهنگ سازی کرد و فرمانداری و مجموعه ادارات در این راستا به موضوع فرهنگ سازی کمک خواهند نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود نیز موفقیت های دانش آموزان را در المپیادهای علمی و ورزشی را یادآور شد و گفت: دانش آموزان این شهرستان در المپیاد ورزشی مقام اول استان کرمانشاه را کسب کردند.

محمود داودزاده به ساخت فضای آموزشی مدارس روستای سفید برگ، نوروزآباد و سرود اشاره کرد و افزود: برای ساخت فضای آموزشی این روستاها تامین اعتبار شده است و به زودی عملیات اجرایی کار آغاز می شود.

وی اظهار کرد:مشکلات تحصیلی دانش آموزان علی آقای هزارخانی که بحث داغ فضای مجازی بود نیز حل شده است و دانش آموزان این روستا هم اکنون مشغول تحصیل هستند.

مدیر نهضت سوادآموزی شهرستان جوانرود هم به جذب سواد آموزان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال حجم ابلاغی ما ۷۹۵ نفر بود که از این تعداد ۷۹۰ نفر شناسایی و اکنون مشغول تحصیل هستند.

صابر احمدی افزود: در مجموع بیش از ۹۵ درصد برنامه برای نهضت سواد آموزی در شهرستان جوانرود تحقق یافته است.

خبرنگار:بهمن کریمی

یک پاسخ برای “همه با برنامه به ارتقای سطح آموزش و پرورش کمک کنیم

  • پاوه ای در تاریخ آذر 26, 1395 گفت:

    فکر خوبی است امیدوارم درشهرستان پاوه هم این اتفاق بیفتد