پ 20 اردیبهشت 1403 ساعت 04:33

محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته مسدود شد.

محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته مسدود شد.

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه اعلام کرد به دلیل بارش برف در گردنه ته ته جاده نودشه به مریوان مسدود شد. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگارسلام پاوه اظهار داشت : پس از بارشهای برف در بامداد امروز پنجشنبه جاده نودشه به مریوان در مسیر کوهستان دالانی […]

به گزارش سلام پاوه : رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه اعلام کرد به دلیل بارش برف در گردنه ته ته جاده نودشه به مریوان مسدود شد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگارسلام پاوه اظهار داشت : پس از بارشهای برف در بامداد امروز پنجشنبه جاده نودشه به مریوان در مسیر کوهستان دالانی و گردنه ته ته بدلیل بارشها مسدود شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته نزدیک به ۱۵ میلمتر بارش در شهرستان داشته ایم گفت : در سطح شهر پاوه شاهد بارش ۱۰ سانتیمتری برف در گردنه سریاس در محور پاوه به روانسر ۲۰ سانتیمتر برف و در گردنه سه راهی شهدا ۲۵ میلی متر بوده ایم. که در مجموع میزان بارشها در سال زراعی امسال بیش از ۱۳۵ میلی متر می باشد.

شهرباری افزود : تمامی راه های ارتباطی ۱۶ روستای شهرستان نیز که صبح امروز مسدود شده بود با همت ماموران اداره راهداری بازگشایی شد .

3 پاسخ برای “محور نودشه به مریوان در گردنه ته ته مسدود شد.

  • ناشناس در تاریخ آذر 26, 1395 گفت:

    با سپاس فراوان از رحمات تلاشگران اداره راه اجرکم عندالله

  • همراهی در تاریخ آذر 26, 1395 گفت:

    آرمان موفق هستند

  • آرمان در تاریخ آذر 26, 1395 گفت:

    سلام خسته نباشید انشالله موفق باشد