د 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:45

بازدید دانش آموزان مدرسه حضرت خدیجه از کتابخانه عمومی بعثت پاوه

بازدید دانش آموزان مدرسه حضرت خدیجه از کتابخانه عمومی بعثت پاوه

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته پژوهش دانش آموزان مدرسه راهنمایی حضرت خدیجه از کتابخانه عمومی بعثت پاوه بازدید کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز تمامی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی حضرت خدیجه شهر پاوه به همراه مدیر این مدرسه و سایر همکارانشان و نماینده آموزش و پرورش به مناسبت هفته […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته پژوهش دانش آموزان مدرسه راهنمایی حضرت خدیجه از کتابخانه عمومی بعثت پاوه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح امروز تمامی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی حضرت خدیجه شهر پاوه به همراه مدیر این مدرسه و سایر همکارانشان و نماینده آموزش و پرورش به مناسبت هفته پژوهش از کتابخانه عمومی بعثت پاوه بازدید نمودند.

پیام حسن زاده کتابدار کتابخانه  عمومی بعثت پاوه  ضمن خوش آمدگویی به بازدید کنندگان و ارائه توضیحاتی مختصر در مورد کتابخانه های عمومی و بخشهای مختلف آن پاسخگوی سوالات مطرح شده توسط دانش آموزان بود.

فتح اللهی نماینده معاونت پژوهش آموزش و پرورش پاوه با ارائه سخنانی در مورد نقش مطالعه و اهمیت پژوهش گفت : فرهنگ پژوهش و مطالعه زیر بنای تصمیمات درست و اساسی در جوامع دانسته و دانش آموزان را به مطالعه بیشتر و تحقیق و پژوهش بیشتر دعوت نمود.

نجفی مدیر مدرسه راهنمایی حضرت خدیجه نیز طی سخنانی با تشکر از مجموعه کتابخانه های عمومی پاوه آمادگی مدرسه حضرت خدیجه و همکارنشان را در جهت توسعه فرهنگ پژوهش و مطالعه و کتابخوانی اعلام نمود.

وی در ادامه سخنانش از همکاری فعال و دلسوز خانم نقشینه مصطفایی به خاطر تلاش مستمرشان در جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخانه در میان دانش آموزان طی سالیان گذشته تقدیر کرد.

دانش آموزان با بازدید میدانی از تمامی بخش های مختلف کتابخانه و طرح سوالهای مرتبط و دریافت پاسخ از طرف کتابدار کتابخانه و گرفتن امانت کتاب از کتابخانه توسط تعدادی از آنان به دیدار خود از مجموعه کتابخانه پایان دادند.

یک پاسخ برای “بازدید دانش آموزان مدرسه حضرت خدیجه از کتابخانه عمومی بعثت پاوه

  • سارینا در تاریخ بهمن 27, 1395 گفت:

    واقعا از مدیرمون خانم نجفی خیلی ممنونیم که در طی سال زحمات زیادی برای توسعه مطالعه و دانش اندوزی دانش اموزانشون میکنن حالا به هر طریقی که باشه از سایت خوبتونم نهایت سپاس و تقدیرو میکنم