ی 23 اردیبهشت 1403 ساعت 01:00

در جلسه امروز شورای شهر پاوه چه گذشت ؟

در جلسه امروز شورای شهر پاوه چه گذشت ؟

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس: جلسه ی شورای اسلامی شهر پاوه بنا به دعوت قبلی رأس ساعت ۱۱:۲۰ روز دوشنبه مورخ ۹۲/۱۱/۱۴ با حضور فرماندار محترم شهرستان به منظور بررسی گزینه های پیشنهادی شهردار پاوه در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید. حاج حسین خدرویسی فرماندار پاوه با اشاره […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس: جلسه ی شورای اسلامی شهر پاوه بنا به دعوت قبلی رأس ساعت ۱۱:۲۰ روز دوشنبه مورخ ۹۲/۱۱/۱۴ با حضور فرماندار محترم شهرستان به منظور بررسی گزینه های پیشنهادی شهردار پاوه در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

حاج حسین خدرویسی فرماندار پاوه با اشاره به اهمیت شورا و نیز میزان تأثیرگذاری آن در سرنوشت مردم توضیحاتی در خصوص چالش های موجود در تعیین شهردار پاوه اشاره شورای شهر پاوهنمود و افزود: شورای شهر دستخوش تغییراتی از بیرون ودرون بوده وهریک از عوامل مذکور به نوعی در وضعیت موجود تأثیرات نامطلوبی داشته و خواستار چشم پوشی از اتفاقات گذشته گردیده.

وی در ادامه تصریح نمود: از همه ی اعضای محترم شورای شهر درخواست می گردد بخاطر مصالح عمومی شهر در محیطی توأم با آرامش به انتخاب گزینه مورد نظر اهتمام ورزند.

در ادامه کیهان محی الدین زاده، مهدی عبدی و حیدراسلامی نیا به صورت مبسوط به نحوه انتخاب شهردار مطالبی بیان نمودند.

و با دعوت از آقای سلام خسروی گزینه ی پیشنهادی جمعی از اعضا که مدت ها قبل نام ایشان مطرح گردید، در حضور فرماندار محترم وکلیه ی اعضای شورای شهربه تشریح برنامه کاری خویش پرداخت.

مهدی عبدی و حیدر اسلامی نیا اعضای شورای شهر پاوه در ادامه به پروسه برگزاری انتخابات در ایران پرداختند و تصریح نمودند تمام مراجع تصمیم گیری نظام مشروعیت خویش را از رأی مردم کسب نمود وی با مقایسه مقوله ی انتخابات با انتصابات وتفاوت آن پرداختند. آنان خاطر نشان ساختند: ما از ابتدا با انتخاب افراد به عنوان شهردار بحثی نداشتیم بلکه موضوعی که حساسیت برانگیز بود رویه ی برگزاری انتخابات بود که با مفاد قوانین همخوانی نداشت. علی ایحال باتوجه به اینکه اواخر وقت دیروز دعوت نامه واصل گردیده وفرصت کافی جهت دعوت از افراد مورد نظر فراهم نگردیده مقررگردید که هریک ازاعضا نامزدهای خویش را جهت دعوت در جلسه آینده شورا و تشریح برنامه های کاری معرفی نمایند.

آقای محی الدین زاده اسامی مطرح شده توسط آقایان عبدی، اسلامی نیا و یوسفی اعضای شورای اسلامی شهر به شرح ذیل: جمال کاری، یادگار ابراهیمی، آدم غلامی، عرفان صالحی و حیدر مرادی را یادداشت نمود تا طی دعوت نامه ای کتبی برای روز پنجشنبه هفته جاری جهت ارائه برنامه کاری فراخوان نمایند. به امید آنکه زمینه انتخاب اصلح در شورای شهر پاوه فراهم گردد.

با توجه به شواهد امر و نیز نظر به تصمیمات متخذه انشاا… پروسه ی انتخاب شهردار پاوه لغایت روز شنبه مورخ ۹۲/۱۱/۲۰ به اتمام می رسد، بنحویکه در نهایت فرد واجدشرایط جهت معرفی به مراجع ذیصلاح اعلام و مراتب نیز به سمع ونظر شهروندان ارجمند گزارش می گردد.

امید است با توافق حاصله همدلی واتفاق نظر فی مابین اعضای محترم شورای شهر در راستای خدمت رسانی بیشتر به همشهریان ارجمند فراهم گردد.

9 پاسخ برای “در جلسه امروز شورای شهر پاوه چه گذشت ؟

  • ناشناس در تاریخ بهمن 15, 1392 گفت:

    امیدوارم یادگار ابراهیمی شهردار بشه بخدا آدم لایق و درستی است من قبولش دارم خانواده پاک ودرستی هستند

  • سرگيجه در تاریخ بهمن 15, 1392 گفت:

    جالبه در اينجا عنوان شده كه قراره اين افراد روز پنجشنبه برنامه ارائه نمايند ولي آقاي محي الديني عنوان نموده كه برا ي آقاي خسروي راي گيري شده وايشان با چهار راي موافق انتخاب شده اونوقت اين يعني چه؟ آقاي صالحي لطفاٌ پيگيري نماييد اونوقت اگر خودت حاليت شد اونوقت مارا هم حالي كن

    • ناشناس در تاریخ بهمن 15, 1392 گفت:

      دوست عزیز یعنی اینکه روز پنج شنبه پس از ارایه برنامه افراد واجد شرایط رای گیری می شود و هر که بیشترین رای را آورد آقای سلامم خسروی شهردار می شود

  • کاروان در تاریخ بهمن 15, 1392 گفت:

    واقعا متاسفم کاملا واضح است که شما سه نفر از روی جناح بازی عمل می کنید و دیدن بعضی چیزها را ندارید .
    شما با پیشنهاد این افراد به یقین این را ثابت نمودید و باید قبول کنید که گزینه قبلی چهار نفر شورا از همه اینها با هم قویتر است .

  • پاوه ای در تاریخ بهمن 14, 1392 گفت:

    آقای اسلامی نیا:
    تبارک الله!
    برای گزینه پیشنهادیت!!!!!!!!!

  • رشیدی در تاریخ بهمن 14, 1392 گفت:

    امید شهر و دیار به این سه نفر بود وجدانا این بود انتخابهای شما این افرادی که شمامعرفی کردین توان اداره منزل خود را ندارند چه برسد به شهرداری پاوه خداوند عاقبت به خیرمان کند

  • سه رکاو در تاریخ بهمن 14, 1392 گفت:

    سلام – این هم از هنر آن سه نفر!

  • یاسر در تاریخ بهمن 14, 1392 گفت:

    با سلام خدمت همشهری های عزیزم. منم که این اسامی رو دیدم خیلی تعجب کردم. اما امیدوارم که هر چی به صلاح شهرمونه پیش بیاد

  • سردار پاو در تاریخ بهمن 14, 1392 گفت:

    تا شنبه هم منتظر می مانیم اما بعضی ار اسامی که شما سه نفر هم نام بردین با توجه به شناختی که از رزومه کاری و بازخورد های اجتماعیشون نزد مردم دارم جای هیچ دفاعی ازشون نمیبینم و انتظار بیشتری از شما سه نفر داشتم یعنی نخبه های این شهر اینهان؟ امیدوارم کسی انتخاب شود هم عمرانی باشد هم با سیستم اداری اشنایی داشته باشد و هم مورد اعتماد و امین مردم باشد .