ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 21:05

(جوابيه اداره مخابرات پاوه) به ابهام در قبض منتشر شده در این سایت

(جوابيه اداره مخابرات پاوه) به ابهام در قبض منتشر شده در این سایت

به گزارش سلام پاوه : اداره مخابرات شهرستان پاوه جوابیه ای را در مقابل  مطلب منتشر شده در این سایت که یک قبض اسکن شده  تلفن بود برای اطلاع همشهریان منتشر نموده است متن جوابیه به شرح ذیل است : همشهري گرامي! مبلغ قبض اسكن شده و قبض‌هاي مورد بحث همشهريان عزيز، در اين سايت […]

به گزارش سلام پاوه : اداره مخابرات شهرستان پاوه جوابیه ای را در مقابل  مطلب منتشر شده در این سایت که یک قبض اسکن شده  تلفن بود برای اطلاع همشهریان منتشر نموده است متن جوابیه به شرح ذیل است :

همشهري گرامي!

مبلغ قبض اسكن شده و قبض‌هاي مورد بحث همشهريان عزيز، در اين سايت نه اشتباه چاپي و نه سوء استفاده و نه به قول شما چيز ديگري بوده است. چنانچه همشهريان عزيز مخابرات پاوهبخصوص مديران سايت‌ها و رسانه‌ها پيش از هر اقدامي اطلاعات خود را در مورد مطالب و موضوعات مختلفي كه مورد بحث آنان است، جامع و كامل نموده و سپس در مورد آن نتيجه‌گيري و آن را به اطلاع عموم رسانند، اينگونه باعث انحراف اذهان عمومي نمي‌گردند.

 

قابل توجه مديريت محترم سايت كه به اندك اطلاعات همشهريان در برخي از موارد اكتفا نموده و با درج مطالب ناقص در سايت راه را براي قضاوت‌هاي نابجا و غلط هموار مي‌نمايند. توضيح اينكه شركت مخابرات در قبوض شماره‌هايي كه در هر سيكل داراي كاركرد مي‌باشند در ستون مربوط به كاركرد، تعداد پالس‌هاي مصرفي مشترك را درج مي‌نمايد اما در مورد مشتركيني مانند قبض اسكن شده، متعلق به آقاي ن- م كه تلفن آنها در سيكل مربوطه كاركردي نداشته حداقل كاركرد، يعني 200 پالس منظور مي‌گردد كه بر روي قبض اسكن شده نيز قابل رؤيت مي‌باشد.

محاسبات آبونمان مخابرات در خصوص قبض اسكن‌شده:

برآورد هزينه

كه عدد بعد از مميز درج نمي‌گردد و به صورت رُند (گرد شده) در قبض نوشته مي‌شود. به اميد آنكه، مديريت محترم سايت با تجربه‌تر و كارآمدتر با چنين مواردي برخورد نمايد! شايان ذكر است چنانچه همشهريان عزيز در موارد مربوط به قبوض تلفن ثابت و سيار با شباهتي مواجه شده‌اند، مي‌توانند با مراجعه به واحد آبونمان مخابرات پاوه جهت رفع آن اقدام نمايند.

                                                      اداره مخابرات پاوه

قبض منتشر شده در این سایت

قبض تلفن

2 پاسخ برای “(جوابيه اداره مخابرات پاوه) به ابهام در قبض منتشر شده در این سایت

  • همشهری 1 در تاریخ خرداد 12, 1393 گفت:

    فقط بلدند پول از مردم بگیرند و جیب خودشونو پر کنند.

  • همشهری در تاریخ آذر 27, 1392 گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت سایت محبوب و مردمی سلام پاوه پیرو انتقاد از مخابرات پاوه سوالم این است اگر این محاسبات درسته چرا روی صورت حساب و قبض ننوشتید تا مردم برداشت دیگه ای نداشته باشند