ی 23 اردیبهشت 1403 ساعت 08:33

بزرگترین امر به معروف در شهرداری پاوه خدمت به مردم است

بزرگترین امر به معروف در شهرداری پاوه خدمت به مردم است

به گزارش سلام پاوه :شهردار پاوه: خدمت به مردم و شهروندان نشان دهنده بزرگترين امر به معروف در شهرداري پاوه است .  به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي شهرداري پاوه :، جمال ابراهیمی با اشاره به اينكه امر به معروف و نهي از منكر فريضه الهي است گفت : هفته احياء […]

به گزارش سلام پاوه :شهردار پاوه: خدمت به مردم و شهروندان نشان دهنده بزرگترين امر به معروف در شهرداري پاوه است .

 به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي شهرداري پاوه جمال ابراهیمی با اشاره به اينكه امر به معروف و نهي از منكر فريضه الهي است گفت : هفته احياء امر به معروف و نهي از منكر جمال ابراهیمیاز اول محرم تا هفتم محرم با شعار تذكر لساني ، ترويج  نقدپذيري ادامه دارد .

وي خدمت پرسنل و كاركنان شهرداري را به مردم و شهروندان مهم ارزيابي كرد و افزود : در هفته احياء امر به معروف و نهي از منكر خدمت نيروهاي شهرداري به مردم نشان دهنده بزرگترين امر به معروف مي باشد .

شهردارپاوه در ادامه به مشاركت شهروندان در پرداخت عوارض با شهرداري اشاره كرد و اظهار داشت : مشاركت شهروندان نشان دهنده نهادينه شدن اين مشاركت در موجوديت و توسعه شهر مي شود .

جمال ابراهيمي همچنين مشاركت و همكاري شهروندان با شهرداري را در انجام خدمات عمومي يكي از مصاديق مهم امر به معروف و نهي از منكر عنوان كرد و تصريح كرد :  شهروندان محور اصلي توسعه شهر هستند و مديريت شهري به همكاري و مشاركت آنها نيازمند است چرا كه پرداخت به موقع عوارض، ضامن توسعه و رشد شهر است.

2 پاسخ برای “بزرگترین امر به معروف در شهرداری پاوه خدمت به مردم است

  • طراحی سایت در تاریخ مهر 27, 1396 گفت:

    ممنون خیلی خوب بود

  • سایت مناقصات در تاریخ مهر 22, 1396 گفت:

    ممنون اطلاعات خوبی بود. لطفا اگر اطلاعات کامل تری دارید در
    سایت قرار دهید