ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 18:02

مستوفی اعلام کرد:رشد 3 برابری میزان مشارکت های مردمی درآموزش و پرورش باینگان

مستوفی اعلام کرد:رشد 3 برابری میزان مشارکت های مردمی درآموزش و پرورش باینگان

به گزارش سلام پاوه : جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان با ریاست پرویز ایده پور فرماندار پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان در جلسه دی ماه این اداره به ریاست فرماندار شهرستان پاوه برگزار شد گفت : میزان مشارکت های دواطبانه […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان با ریاست پرویز ایده پور فرماندار پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان در جلسه دی ماه این اداره به ریاست فرماندار شهرستان پاوه برگزار شد گفت : میزان مشارکت های دواطبانه مردمی در منطقه در سه ماهه اول سال تحصیلی بیش از ۹۰۲ میلیون ریال بوده که از این مقدار حدود ۵۳۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی اولیا و خیرین و مابقی آن مشارکت دستگاه ها و نهادها می باشد.

مستوفی دبیر جلسه شورای اموزش و پرورش در باینگان با تقدیر از مشارکت اولیا و خیرین  و دستگاه های دولتی اظهار داشت : میزان مشارکت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در قالب حمایت از دانش آموزان نیازمند افراد تحت پوشش، موضوع توافق نامه وزارت متبوع و این نهاد را در طول سال تحصیلی جاری نزدیک به ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی در ادامه با تقدیر از فرهنگیان منطقه باینگان گفت: شایان ذکر است فرهنگیان منطقه به صورت کسر از حقوق ماهیانه در دو صندوق خیرین مدرسه ساز و کمک به دانش آموزان یتیم و بی بضاعت مشارکت دارند که مبالغ کمک های آنان در این گزارش لحاظ نشده است.

مستوفی در پایان گفت: میزان مشارکت های مردمی نسبت به کل سال تحصیلی گذشته حدود ۳ برابر رشد داشته است.

پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه و رئیس شورای آموزش و پرورش باینگان گفت: اگر امروز ایران اسلامی قدم در راهی گذاشته که پایان آن امنیت، آرامش و عزت ملت سرافرازمان است همه و همه به واسطه توانمندی، خرد و تدین جوانان با بهره گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه دارای بیش از 10 هزار نفر جمعیت است.منطقه مرزی باینگان نزدیک به ۱۵۰۰ نفر دانش آموز دارد.

شورای اموزش و پرورش باینگان

 

یک پاسخ برای “مستوفی اعلام کرد:رشد 3 برابری میزان مشارکت های مردمی درآموزش و پرورش باینگان

  • ناشناس در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

    آقای مستوفی جلب مشارکت های مردمی توسط چه کسانی بوده که امروز روی آن مانور میدین خودتان، همکارانتان یا نه روسای گذشته هم تاثیر گزارند آقای حیدری که از تمام ظرفیتهای خود براین بخش کم نگذاشت بی انصافی حدی داره این گفته خود همکار زمان آقای حیدری است که الان هم بعنوان همکار شما ودر کنار شما کارمیکنند که گفته اگه من نباشم آموزش وپرورش به بوته فراموشی سپرده میشه الان میایین روی این همه تلاش وزحمت وفشار مانور میدین /کم لطفی حدوسطی داره