س 25 اردیبهشت 1403 ساعت 03:05

تردد در حوزه اورامانات کرمانشاه با زنجیر چرخ ممکن است

تردد در حوزه اورامانات کرمانشاه با زنجیر چرخ ممکن است

به گزارش سلام پاوه : فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: بارش‌های سنگین برف در محورهای اورامانات استان کرمانشاه، تردد را تنها با زنجیر چرخ ممکن کرده است. سرهنگ محمد مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تردد در محورهای شمشیر و پلنگانه در شهرستان های روانسر و پاوه تنها با استفاده از […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: بارش‌های سنگین برف در محورهای اورامانات استان کرمانشاه، تردد را تنها با زنجیر چرخ ممکن کرده است.

سرهنگ محمد مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تردد در محورهای شمشیر و پلنگانه در شهرستان های روانسر و پاوه تنها با تردد در اوراماناتاستفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: با وجود بارش شدید برف در محورهای اسلام‌آباد غرب، سرپل ذهاب و حمیل و لغزنده بودن سطح جاده‌ها تردد در این محورها عادی است.

سرهنگ مرادی گفت: در طول فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان کرمانشاه، سانحه تصادف منجر به فوت برون شهری در محورهای استان به ثبت نرسیده است.

وی با توصیه به رانندگان افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی قبل از ورود به محورهای برون شهری همچون اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن و توجه به توصیه‌های پلیس الزامی است.

سرهنگ مرادی گفت: علاوه بر رعایت نکاتی همچون فاصله طولی با خودروهای جلویی، سرعت مطمئنه، همراه داشتن لباس و آذوقه گرم و بستن کمربند ایمنی، رانندگان جوان و کم تجربه پیش از ورود به محورهای مواصلاتی نسبت به بستن زنجیر چرخ به صورت آزمایشی اقدام کنند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اعلام آمار تصادفات فوتی 9 ماه خاطرنشان کرد: در طول 9 ماه امسال و بنا بر آمار پزشکی قانونی تصادفات فوتی برون شهری در استان هشت درصد کاهش داشته است.

3 پاسخ برای “تردد در حوزه اورامانات کرمانشاه با زنجیر چرخ ممکن است

  • کارگر در تاریخ دی 21, 1393 گفت:

    مسافر گرامی درجواب شما باید عرض کنم که چرا خدمات اداره راه رانادیده گرفته ای ؟/چراکه انان زمانی که هواگرم شد مشغول پاکسازی برف شدند .اتفاقا دیروز منهم ساعت 6 صبح به کرمانشاه رفتم وساعت 13.45دقیقه هنگام بازگشت اقایان رادیدم که مشغول خدمت بودند؟

  • مسافر در تاریخ دی 21, 1393 گفت:

    دروغ میگن فقط میخوان حاشیه سازی کنن وگرنه من دیروز اومدم جاده هیچ مشکلی نداشت/
    البته اداره راه روانسر در محور پاوه روانسر یک خط جاده رو تمیز کرده است به نوعی که دارن بیگاری میکنن خیلی برام جالب بود که توی این محور راننده گان خود برای خود راه باز میکردند
    اداره راه روانسر پیگیری این باشد واز شماهم خواهش میکنم پیگیری کنید چون دروز تا ساعت 11صبح گردنه پلنگانه نمک پاشی نشده بود

    • سلام در تاریخ دی 21, 1393 گفت:

      اولی را باور کنیم یا دومی را حاشیه سازی یا نمک پاشی نشدن را