ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 12:20

پایگاه اطلاع رسانی روستای خانقاه راه اندازی شد.

پایگاه اطلاع رسانی روستای خانقاه راه اندازی شد.

به گزارش سلام پاوه : بنا به درخواست جمعی از همشهریان گرامی پایگاه اطلاع رسانی روستای خانقاه روز جمعه دوازدهم دیماه ۹۳ راه اندازی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از نزدیک به ۶ سال فعالیت در وبلاگ روستای خانقاه و بیش از ۳۴۷۰۰۰ بازدید و انتشار ۸۰۳ مطلب در طی این مدت و […]

به گزارش سلام پاوه : بنا به درخواست جمعی از همشهریان گرامی پایگاه اطلاع رسانی روستای خانقاه روز جمعه دوازدهم دیماه ۹۳ راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از نزدیک به ۶ سال فعالیت در وبلاگ روستای خانقاه و بیش از ۳۴۷۰۰۰ بازدید و انتشار ۸۰۳ مطلب در طی این مدت و به مصطفی ویس مرادیمیزبانی بلاگفا تصمیم بر آن شد که جهت امنیت و حفظ مطالب و تصاویر منتشر شده ،پایگاه اطلاع رسانی روستای خانقاه را راه اندازی کنیم.

این امر مهم امکان پذیر نیست مگر با همکاری و همفکری اصحاب قلم و مردم فرهنگ دوست روستای خانقاه که در همین جا فرصت را غنیمت دانسته و تمنا دارم جهت پربارتر نمودن این پایگاه با ما مشارکت فرمائید.

 گفتنی است از این پس جهت مشاهده آخرین اخبار و مطالب روستای خانقاه به آدرس: www.takana.ir مراجعه نمایید.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مدیریت این پایگاه اطلاع رسانی را آقای مصطفی ویسمرادی جوان فرهنگی و نام آشنای دیارمان بر عهده دارد. وی برای وبلاگ نویسان و کاربران اینترنتی شهرستان و بخصوص اهالی خونگرم و صمیمی روستای خانقاه کاملا شناخته شده است .نزدیک به چندین سال است که آقای ویسمردای بی ادعا و بدون هیچ چشم داشتی در راه اطلاع رسانی و ترویج فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در روستای خانقاه در فضای مجازی مشغول به خدمت است در این راستا لازم میدانیم ضمن تقدیر و تشکر از آقای ویسمردای در ادامه راه برای وی آرزویم موفقیت داشته باشیم

4 پاسخ برای “پایگاه اطلاع رسانی روستای خانقاه راه اندازی شد.

  • پاوه ای در تاریخ دی 18, 1393 گفت:

    بنام خدا
    باسلام محضر شما
    به سهم خود خدمت شما از جهت انجام این کار مهم و سنگین و مردمی تبریک عرض نموده ، از خداوند منان توفیق روز افزون شما و همکاران محترمتان را آرزومندیم.
    یک حرکت خوب و خداپسندانه که من در این سایت دیدم،
    این بود که یک پوشه برای اموات در سایت قرار داده شده است .
    و این به نوبه خود کار ارزشمندی است و نیز احترام به رفتگان است.
    همانطوری که ما در مقابل زندگان(ظاهراً)احساس دین و وظیفه می نماییم در مقابل آنانی که در روزگاران نه چندان دور در میان ما بودند و حالا نیستند احساس و ظیفه و دین می نماییم.
    و به حق شما این دین را بخوبی ادا نموده اید.
    خداوند منان به شما،خانواده محترمتان و همکاران ارجمندسلامتی و شادکامی عنایت فرماییدو رفتگان شما را قرین رحمت فرمایند. انشاءا…

  • فتح اله نجفی در تاریخ دی 17, 1393 گفت:

    باسلام و تبریک و خدا قوت به آقای مصطفی ویسمرادی امیداوارم بتواند درعرصه اطلاع رسانی و انتشار اخبار و اطلاعات واقعی و انتشار مقالات و تجربیات اندیشمندان گام بردارد و از تخصص ، علوم و فنون دانش آموختگان و صاحبان نظر و قلم در ارتقاء دانش و فرهنگ منطقه استفاده و بهره کافی را ببرد .

  • ازوان در تاریخ دی 17, 1393 گفت:

    خوبی اقای ویسمرادی

  • ضیائی در تاریخ دی 17, 1393 گفت:

    تبریک عرض می نمایم
    امیدوارم که تاکانه با تحلیل مسایل و ارائه اخبار روزانه، بیش از پیش بتواند در جهت نشر فرهنگ اصیل بو می مان گام بردارد.
    با تشکر –
    سرده – ضیائی