ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 17:13

آقای فرماندار لطفا وضعیت مسکن مهر پاوه را بررسی کنید !!!

آقای فرماندار لطفا وضعیت مسکن مهر پاوه را بررسی کنید !!!

به گزارش سلام پاوه : پروژه مسکن مهر پاوه همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و با این حال باوجود عدم تکمیل و تحویل به صاحبان آن اقساط بازپرداخت آن و اولین سر رسید اقساط خود را سپری کرده است . آقای فرماندار عزیز و گرامی پروژه مسکن مهر پاوه در آستانه ثبت در […]

به گزارش سلام پاوه : پروژه مسکن مهر پاوه همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و با این حال باوجود عدم تکمیل و تحویل به صاحبان آن اقساط بازپرداخت آن و اولین سر رسید اقساط خود را سپری کرده است .
آقای فرماندار عزیز و گرامی پروژه مسکن مهر پاوه در آستانه ثبت در کتاب رکورد گینس قرار دارد و کسی نیست که پیگیر وضعیت آن شود پروژه سررسید مسکن مهرپاوهای که در سراسر کشور در فازهای مختلف و در چند مرحله به بهره برداری رسیده است ، در پاوه هنوز تکمیل و تحویل داده نشده، قسط بندی شده است .
متاسفانه عدم تعهد به تعهدات مسئولان پروژه و پیمانکاران مسکن مهر پاوه باعث شده است که همچنان این پروژه سراسری در هاله ای از ابهام و بلاتکلیفی قرار داشته باشد .
فاجعه پروژه مسکن مهر تپه کوله بسیار مشهود است تا جایی که شنیده می شود مصالح داخل ساختمان ها توسط عده ای به فروش می رسد.
پروژه ای که در ابتدا در قالب بند د تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۳۸۶ آغاز شد و سپس بر مبنای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، به صورت پیوسته در دستور کار قرار گرفت.
این پروژه در راستای خانه دار کردن مردم و مبارزه با بازار سیای مسکن  و زمین و حمایت از اقشار کم در آمد و بی بضاعت جامعه در دولت نهم کلیک خورد اما با وجود تکمیل و تحویل این مسکنها در شهرهای مختلف کشور ، متاسفانه این پروژه در شهر ما هنوز بلاتکلیف است و حتی اقساط بازپرداخت این مسکنها از تاریخ 2 دی ماه شروع شده است و شهروندانی که هنوز یک ثانیه و حتی واحد خود را ندیده اند باید اقساط ان را بپردازند.
بنابر گزارشات رسیده پرداخت اقساط این طرح برای متقاضیان و صاحبان (پروژه مسکن مهر زمین شهری پاوه )قبل از تحویل واحدهای مسکونی بدون امکانات لازم آغاز شده است (خبرگزاری هزارماسوله ) این در حالی است که آینده و تکمیل و تحویل این پروژه چه در تپه کوله و چه در زمین شهری در ابهام به سرمی برد
آقای ایده پور فرماندار دلسوز و محقق ، مگر پروژه مسکن مهر پاوه با پروژه های دیگر شهرها کشور چه تفاوتی دارد که باید اینگونه بلاتکلیف باشد و متقاضیانش گله مند و ناراضی باشند ؟
آقای فرماندار گرامی در تلاش ،دلسوزی و کارشناسانه برخورد کردن شما با مسایل شهرستان هیچ شکی نیست و این دلسوزی و خادم بودن شما انتظارات و توقعات بیشتر و بالاتری را از شما می طلبد پس لطفا پروژه مسکن مهر پاوه را بررسی نمائید و به نتیجه برسانید .
مسکن مهر پاوه

 مسکن مهر تپه کوله پاوه

4 پاسخ برای “آقای فرماندار لطفا وضعیت مسکن مهر پاوه را بررسی کنید !!!

  • ناشناس در تاریخ خرداد 15, 1395 گفت:

    چرا مسکن مهر پاوه از1386تا95طول کشیده ?

  • شهرک ویمیر در تاریخ دی 4, 1393 گفت:

    مسکن مهر از دیدگاه گردشگری خدمت ویژه ای به پاوه محسوب می شود
    زیرا بنده مطمن هستم که با وضعیت حال حاضر مملکت ما از لحااظ بودجه, تحریم و … و افق اینده , این پروژه به سرانجام نخواهد رسید بلکه جاذبه ای انسان ساز برای نسلهای بعدی باقی می ماند که از دور هم با توجه به موقعیت ان قابل رویت است.
    انسانهای اینده دیگر نیازی ندارند که در تپه ها و دره های هورمان دنبال اثار حیات بگردند بلکه با کمتربن تلاشی اثار بجا مانده از حیات (اسکلت های چند طبقه) را به راحتی خواهند دید اما از موقعیت ان و مکانی که این ساخت و ساز صورت گرفته شک خواهند نمود که سازنده ان که این مکان را انتخاب کرده ایا موجودی با عقل سالم بوده یا اینکه موجودات دیگری غیر از انسان که عقل و درایت زیادی نداشتند به انجام ان در این نقطه مبادرت نموده اند!

  • پاوه در تاریخ دی 3, 1393 گفت:

    خواهشمند است در مورد زمینهای خریداری شده توسط فرمانداری در سال 82 را نیز پیگیری کنید

  • ناشناس در تاریخ دی 3, 1393 گفت:

    مسکن فرهنگیان روانسرراهم بررسی کنید