ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 02:58

تخریب و سرقت وسائل کارگاه گلاب گیری پاوه

تخریب و سرقت وسائل کارگاه گلاب گیری پاوه

به گزارش سلام پاوه : کارگاه فعال گلاب گیری پاوه در محل ویمیر توسط سارقین تخریب و کلیه ی وسائل و امکانات موجود در آن به سرقت رفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : واحد گلاب گیری پاوه که با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی با مجوز رسمی با بیش از ۶سال سابقه تولید به میزان […]

به گزارش سلام پاوه : کارگاه فعال گلاب گیری پاوه در محل ویمیر توسط سارقین تخریب و کلیه ی وسائل و امکانات موجود در آن به سرقت رفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : واحد گلاب گیری پاوه که با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی با مجوز رسمی با بیش از ۶سال سابقه تولید به گلاب ناب پاوهمیزان سالیانه ۴۰۰۰لیتر گلاب ناب و خالص متاسفانه توسط سارقین تخریب و کلیه ی امکانات و تجهیزات موجود در آن به سرقت رفت .

صاحبان این واحد تولیدی از دادستان محترم و نیروهای محترم انتظامی خواستار پیگیری و شناسایی افراد سارق و برخورد قانونی با آنها شدند.

آقایان امیر حاتمی و سید نورالدین حسینی از تولید کنندگان گلاب و زعفران در شهرستان پاوه می باشند که بارها از طرف مدیریت محترم جهادکشاورزی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته و محصولات تولیدی آنها در اکثر فروشگاهای مواد غذایی شهرستان و بعضا در سطح استان عرضه گردیده است.

زعفران پاوه

کارگاه گلاب بیدمیری

2 پاسخ برای “تخریب و سرقت وسائل کارگاه گلاب گیری پاوه

  • شادان جسینی در تاریخ آذر 18, 1393 گفت:

    امیدوارم هرچه زودتر عاملان این سرقت دستگیر شوند و به سزای عمل خود برسند چون شهر پاوه در شان چنین اعمال ناشایستی نیست

  • ناصح محمودی در تاریخ آذر 17, 1393 گفت:

    پربه دل له بیستنی ام هه واله ناراحت بوم.هیوادا م له زوترین کات دا او دز و جه ردانه بگیریه نوبه سزای کاری ناپیاوانه ی خویان بگه یه ن.