پ 20 اردیبهشت 1403 ساعت 16:26

شهردار پاوه خبر داد: فعال سازی ستاد ویژه عملیات زمستانی شهرداری پاوه

شهردار پاوه خبر داد: فعال سازی ستاد ویژه عملیات زمستانی شهرداری پاوه

به گزارش سلام پاوه: شهردارپاوه خبر داد: فعال سازی اکیپ ویژه ستاد عملیات زمستانی شهرداری پاوه به گزارش خبرنگار سلام پاوه :شهرداری پاوه در راستای آرامش و آسایش شهروندان در فصل بارش و زمستان اکیپ ویژه ای برای رفع مسائل و مشکلات احتمالی بارشهای زمستانی ساماندهی و فعال کرد. سلام خسروی شهردار پاوه در این […]

به گزارش سلام پاوه: شهردارپاوه خبر داد: فعال سازی اکیپ ویژه ستاد عملیات زمستانی شهرداری پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :شهرداری پاوه در راستای آرامش و آسایش شهروندان در فصل بارش و زمستان اکیپ ویژه ای برای رفع مسائل و ساماندهی اکیپ زمستانیمشکلات احتمالی بارشهای زمستانی ساماندهی و فعال کرد.

سلام خسروی شهردار پاوه در این زمینه گفت : کلیه هماهنگی های لازم و میزان امادگی بخشهای مختلف و نیرو های ستاد عملیات زمستانی شهردار طی جلسه ای بررسی و تفهیم و تشریح شد.

وی ضمن تاکید به فراهم نمودن زمینه های آرامش و آسایش شهروندان گرامی گفت : امسال نباید هیچ شهروندی به دلیل کم کاری یا سهل انگاری پرسنل شهرداری دچار تکدی خاطر و یا خدای ناخواسته لطمات جسمی و روحی گردد.

خسروی همچنین از شهروندان گرامی درخواست نمود که ضمن رعایت موارد ایمنی و مراقبت از سلامتی خود و فرزندان عزیزشان از تخلیه هرگونه نخاله و برف و زباله در معابر اصلی و شریانهای عبوری آبهای جاری اکیدا خودداری نمایند.

9 پاسخ برای “شهردار پاوه خبر داد: فعال سازی ستاد ویژه عملیات زمستانی شهرداری پاوه

  • ساکن محله ارمگاه در تاریخ آذر 14, 1393 گفت:

    با تشکر از شهردار محترم که خود از محل بازدید نموده پیگیر شدند

  • سلام خسروی در تاریخ آذر 14, 1393 گفت:

    خدمت کاربر محترم ساکن خیابان آرامگاه سلام

    بازدید شد حق با شماست دو نفر از کارگران شهرداری به نام های کیومرث بابایی و حسام الدین قادری با اصرار یکی از شهروندان با استدلال سرد شدن آسفالت اقدام به پخش آن در جلو منزل و روی پیاده رو نموده اند که تذکر لازم داده شد واین کامنت هم بعنوان بخشی از برخورد اینجا گذاشته شد تا همکاران شهرداری بدانند هر گونه کوتاهی به اطلاع عموم شهروندان محترم خواهد رسید مجدد از احساس مسئولیت وهمکاری شما سپاسگزارم

  • ساکن محله ارمگاه در تاریخ آذر 13, 1393 گفت:

    جناب روابط عمومی خودتان سری به انجا بزنید که با واقعیت روبرو شوید درست نیس از دور قضاوت و تعریف و تمجید نمایید این طور نمیشه بدون اطلاع و فقط به خاطر گول زدن افراد تو دنیای مجازی با اذهان مردم بازی کنید

  • شایسته در تاریخ آذر 12, 1393 گفت:

    سلام عرض میکنم خدمت مدیریت محترم سایت و همچنین مردم محترم شهرمان . با تشکر ازشهردار محترم وهمچنین پرسنل زحمتکش شهرداری برای تشکیل ستاد ویژه جهت رفاه شهروندان در اینجا از شهردار محترم وهمکارانش خواهش می کنم که خیابانهای /مرکزی /آرامگاه /تکیه / زمین شهری را هم اول صبح (در صورت بارش برف) برف روبی کنند که انشا الله مشکلی برای ماشین داران ودانش آموزان این محلات که خیلی زیاد هستند پیش نیاید.

    • satar در تاریخ آذر 13, 1393 گفت:

      همشهری گرامی
      ضمن عرض سلام و تشکر از نظر شما به استحضار می رساند در تمامی خیابانهای سطح شهر برف روبی انجام می شود تا ان شاء الله هیچ شهروندی به دلیل کم کاری یا سهل انگاری پرسنل شهرداری دچار تکدی خاطر و یا خدای ناخواسته لطمات جسمی و روحی گردد.

  • ساکن محله ارمگاه در تاریخ آذر 11, 1393 گفت:

    ااز اسفالت و لکه گیری که انجام شده معلومه یه سری به حیابان ارمگاه بزنید لکه گیری های انجام شده همش اشنا اشنا بازیه کسی بیاد تو سایتها نظر نظر مخالف بزنه کارشو راه میندازن و یا کسانیکه اسفالت رو پخش میکنن میلی در خونه مردم رو به خیابان و چاله ها ترجیح میدن داستان برف روبی هم اینطور نشه……. خدا میدونه

    • satar در تاریخ آذر 13, 1393 گفت:

      همشهری گرامی ساکن محله آرامگاه
      سلام علیکم
      به استحضار می رساند در هنگام اجرای عملیات آسفالت و لکه گیری معابر به عوامل اجرایی آن بر حفظ تمامی حقوق شهروندان و تکریم و احترام متقابل در اعمال مقررات و پرهیز از هر گونه رابطه گرایی تأکید شده است لذا با توجه به نظر جنابعالی در مورد سلیقه ای پخش شدن آسفالت در محله شما خواهشمند است به روابط عمومی شهرداری مراجعه تا موضوع رسیدگی و در صورت صحت برخورد قاطع با عوامل آن انجام پذیرد.
      روابط عمومی شهرداری پاوه

  • در جواب در جاده در تاریخ آذر 11, 1393 گفت:

    دوست عزیز کار شهرداری داخل شهر نه حوزه شهرستان یا بعضی ها هی عادت کردند گله مند باشند .

  • درجاده در تاریخ آذر 11, 1393 گفت:

    سلام خسته نباشید
    اما پارسال که کمی برف باریده بود و هوا هم بسیار سرد جاده باینگان تا پیرپرچن بسیار لغزنده و لایه ای از برف روی آن را گرفته بود که نیازمند نمک پاشی بود. رفتم به آقای زامیاد در راهداری تازه آباد گفتم گفتند دستگاهها خراب است و و عذر آوردند. .
    حال بدون تجهیزات آماده حضور و آماده باش کار بیهوده ای است. امیدوارم امسال اینطور نباشد