ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 12:31

برترین‌های حوزه ورزش و جوانان پاوه تجلیل شدند+ عکس

برترین‌های حوزه ورزش و جوانان پاوه تجلیل شدند+ عکس

با حضور فرماندار پاوه آئین تجلیل از برترین‌های حوزه ورزش و جوانان شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار پاوه آئین تجلیل از برترین‌های حوزه ورزش و جوانان شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آئین تجلیل از برترین‌های حوزه ورزش و جوانان شهرستان پاوه امروز 23 اسفندماه با حضور علیرضا حیدری فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.در این مراسم از 100 نفر از برترین‌های حوزه ورزش وجوانان شهرستان پاوه تجلیل شد.
حیدری فرماندار پاوه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان و کسب رتبه برتر این اداره در سطح استان، اظهار کرد: همواره در شهرستان پاوه شاهد حضور و کسب مقام‌های مختلف ورزشکارانی در مسابقات کشوری و حتی جهانی بوده‌ایم که یاسین خسروی با کسب مدال جهانی، افتخار را برای کشور و پاوه و اورامانات کسب کرد.
وی از قهرمانان ورزشی به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند هر مملکت و کشوری یاد کرد و افزود: قهرمانان ورزشی به‌عنوان الگوهایی برای جوانان و نوجوانان به مانند چراغ هدایت مسیر اصلی ترقی و پیشرفت دیگر جوانان محسوب می‌شوند.
فرماندار پاوه ادامه داد: این قهرمانان ورزشی می‌توانند در مجامع بین‌المللی که صاحب مدال‌های مختلف شوند مروج بسیار خوبی برای ورزش کشور باشند.
وی با اشاره به دو عنصر مخرب جامعه جوانان، گفت: دو عنصر اعتیاد و فضای مجازی از نوع مخرب آن، جوانان ما را تهدید می‌کند که متأسفانه این دو عنصر، جوانان و نوجوانان ما را از فضاهای ورزشی دور کرده است.
حیدری در پایان، گفت: برای جامعه‌ای سالم باید نوجوانان و فرزندان ما به‌جای استفاده مخرب از برنامه‌های فضای مجازی که سرچشمه آن نیز از بلاد کفر و دشمنان است، به سالن‌های ورزشی و ورزش برگردند.
پیش از این نیز سعدی توفیقی رئیس اداره ورزش و جوانان گزارش عملکردی را از فعالیت این اداره تشریح کرد و از حامیان ورزش شهرستان قدردانی کرد.