ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 13:18
همه برای سیستان و بلوچستان :

نشست جمع آوری کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در پاوه برگزار شد+ عکس

نشست جمع آوری کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در پاوه برگزار شد+ عکس

در اقدامی خودجوش به همت جمعی از جوانان و موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه نشست هم اندیشی برای جمع آوری کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان با حضور معتمدین ، روحانیون ، مدیران موسسات خیریه ، اصحاب رسانه و جمعی از جوانان آفرود سوار پاوه برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه : در اقدامی خودجوش به همت جمعی از جوانان و موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه نشست هم اندیشی برای جمع آوری کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان با حضور معتمدین ، روحانیون ، مدیران موسسات خیریه ، اصحاب رسانه و جمعی از جوانان آفرود سوار پاوه برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست اسماعیل شریفی و کمال عزیزی به نمایندگی از هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی  پاوه ضمن ارج نهادن از حضور مدعوین اعلام کردند هدف از برگزاری و برپایی این نشست کمک به هموطنانمان در سیستان و بلوچستان است.

 

 

در ادامه ماموستا هاشم‌ حکیمی،ماموستا هادی احمدی، ماموستا محمود ویسی، ماموستا محمد عزیز یعقوبی هر‌کدام در سخنان کوتاهی به اهمیت کمک و انفاق و جایگاه آن در اسلام اشاره و اعلام کردند همه ما ماموستا یان آئینی طبق وظیفه شرعی و اخلاقی وظیفه داریم به هموطنان خودمان در سیستان و بلوچستان کمک کنیم.

 

 

 

آنها اعلام کردند: امید است این حرکت های اجتماعی در منطقه و شهرستان پاوه تداوم داشته باشد که چنانچه با هم باشیم و متحد قطعا موجب خشنودی خداوند متعال خواهد بود.

 

 

 

همچنین حیدر اسلامی نیا و صفر ولدبیگی به عنوان مدیر انجمن التیام و عضو گروه سپاس پاوه بر کمک رسانی با برنامه با همکاری ماموستایان و جوانان این شهر تاکید کردند و خواستار جمع آوری هر چه سریعتر کمک ها برای ارسال به سیستان و بلوچستان شدند.

 

 

پایان بخش برنامه اشعاری در وصف مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بود که توسط شاعر عثمان رحیمی قرائت شد.

 

 

گفتنی است به همت آفرودسواران پاوه تا امروز مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.همچنین مقرر شد که تا روز جمعه جلوی درب مساجد با نصب بنر مردم خیر و نیکوکار کمک های خود را به شماره حساب و کارت موسسه خیریه صلاح‌الدین واریز نمایند که پس از  پایان به مردم اعلام عمومی شود.

 

 

در پایان این نشست تاکید شد که مردم کمک های خود را نقدی واریز نمایند که این اقدام مثمر ثمرتر واقع خواهد شد.

 

 

گفتنی است، همشهریان نوع‌دوست می‌توانند کمک‌هاى نقدى خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق  شماره کارت: 5892101035283288 یا شماره حساب بانک سپه 1406800046607 به نام موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه واریز نمایید.