ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 15:38

سخنی با منتخب مردم اورامانات در مجلس،چند پیشنهاد جهت پیشبرد اهداف/صهیب زربان

سخنی با منتخب مردم اورامانات در مجلس،چند پیشنهاد جهت پیشبرد اهداف/صهیب زربان

انتخابات مجلس دوازدهم در اورامانات با حواشی خوب و بد به پایان رسید.ضمن تبریک به جنابعالی و آرزوی توفیق خدمت به مردم اورامانات به عرض میرساند:آنچه امروز مهم است و همه باید به آن اتکا کنیم ایجاد یکدلی در منطقه و یاری نمودن منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی است که با تلاش و برنامه مدون به فکر توسعه و آبادانی در اورامانات باشند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: انتخابات مجلس دوازدهم در اورامانات با حواشی خوب و بد به پایان رسید.ضمن تبریک به نماینده منتخب و آرزوی توفیق خدمت برای شما باید گفت آنچه امروز مهم است و همه باید به آن اتکا کنیم ایجاد یکدلی در منطقه و یاری نمودن منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی است که با تلاش و برنامه مدون به فکر توسعه و آبادانی در اورامانات باشند.

 

 

مردم این بار در سختترین شرایط ۴۵ سال اخیر با وجود صداهای مخالف بسیار چه در خارج و چه در داخل و با توجه به اتفاقات تلخ سال گذشته برای عدم مشارکت مردم در انتخابات، پای کار آمدند و بار دیگر در برابر قدرت بی حد و حصر رسانه های معاند ایستادند و حماسه آفریدند و با رای قاطع به جنابعالی دین خود را به شما ادا نمودند.

 

 

اکنون نوبت شماست که به عنوان برگزیده ی مردم از تمام تجارب و ره توشه ی گذشته ای که دارید بهره جسته و اقدامات اساسی را برای مردمان اورامانات سر لوحه‌ی حضورتان در بهارستان قرار دهید.

 

 

شما اکنون نماینده ی تمام اقشار مردم اورامانات هستید و مخالف و موافق منتظر عملکرد جنابعالی در طی مسیر چهار ساله‌ی حضورتان در مجلس میباشند.

 

 

مردم انتظاراتی به حق از شما دارند و منتظر شنیدن صدایشان از تریبون مجلس توسط جنابعالی هستند، پس صدای رسای اورامانات باشید.

 

 

 

پیشنهادات و انتظارات:

 

 

 

۱_از شما انتظار داریم در قامت نماینده ای فرا منطقه ای، فرا استانی و در حد ملی ایفای نقش نمایید و جدای از وظیفه ی اصلیتان که همانا قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن است با لابی گری و روابط عمومی مثبت در سطح مجلس ، ارتباط عمیق با نمایندگان دیگر و قدرت بالای لابی گری،عضویت در کمیسیونهای تخصصی مجلس و تشکیل شبکه ای قوی و کارآمد در استان، بتوانید در سیاستگذاری های کلان حکمرانی نقش آفرینی کنید.

 

 

۲_همچنانکه سوگند یاد کرده اید که برای پیشرفت و توسعه ی اورامانات تلاش خواهید نمود،لذا انتظار میرود که به هر چهار شهرستان نگاه یکسان و عدالتخواهانه داشته باشید و خدایی ناخواسته در این زمینه تبعیضی قائل نشوید.

 

 

۳_از امروز تا زمان حضورتان در مجلس از رایزنی و مشورت با افراد قابل اعتماد در هر چهار شهرستان و ظرفیتهای خوب نیروی انسانی در زمینه های مختلف ،اتاق فکرهای قوی تشکیل داده و از مشاورین سالم و صادق و متخصصین امر بهره و مشورت گیرید که این امر تضمین موفقیت شما در دوره ی چهار سال تصدی بر صندلی بهارستان را قوت خواهد بخشید.

 

 

 

۴_از تنگ نظری ورشکستگان سیاسی، اجتماعی و سهم خواهی و تسویه حسابهای شخصیشان بر حذر باشید که این امر مسیر شما را به سوی خسران و بیهودگی سوق میدهد و شما را وارد حاشیه و دور شدن از رسالت اصلیتان خواهد کرد.

 

 

 

۵_مدیران دفاتر شما نماد شخصیت و اخلاق شما در هر چهار شهرستان میباشند! از همین امروز تمام اهتمام خود را برای معرفی روسای دفاتر خود در حوزه ی انتخاباتی‌تان به کار بندید که اولا از لحاظ اخلاقی سالم و دارای مقبولیت اجتماعی  و صفت بارز خوشنامی باشند و ثانیا آشنا به امورات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی (هنر- ورزش و…) بوده که آنها بازوان توانمند و حیاتی برای انجام امورات شهرستانها در غیاب شما باشند.

 

 

۶_تعامل سازنده با رسانه داشته باشید نقد پذیر باشید و شفاف رسانه ها را در جریان امورات بگذارید عدم تعامل نماینده با رسانه ها یکی از آسیب های جدی است که این فاصله منجر به فاصله بیشتر مردم با شما خواهد شد.

 

 

۷_با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای منطقه از طیف ها و سلایق فکری در همه زمینه ها بهره لازم را برده و تنها به افراد و نزدیکان خود اکتفا نکنید.

 

 

۸_پیگیری طرحها و پروژه های نیمه کاره ی نمایندگان قبلی اورامانات را در دستور کار خود قرار دهید و تا حصول نتیجه تلاش نمایید.همچنین در کنار آنها به فکر زیرساخت های اقتصادی اثرگذار برای اشتغال جوانان در منطقه و مبحث مهم مرزها و توسعه آنها باشید.

 

و در پایان حضور مستمر در میان مردم حوزه ی انتخابی‌تان و ارتباط رو در رو جهت استماع و پیگیری مصائب و مشکلات مردم را بسان یک وظیفه ی سترگ سرلوحه ی خویش قرار دهید.

2 پاسخ برای “سخنی با منتخب مردم اورامانات در مجلس،چند پیشنهاد جهت پیشبرد اهداف/صهیب زربان

  • ناشناس در تاریخ اسفند 16, 1402 گفت:

    دقیقا همینطوره کامل وجامع اگه به مرحله اجرا در آید

  • بها امینی در تاریخ اسفند 16, 1402 گفت:

    دست مریزاد..تحلیل واقع بینانه ، پیشنهادات بسیار عالی و کاربردی بودند