ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 13:00

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی بر بازار از ۱۵ اسفند

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی بر بازار از ۱۵ اسفند

 رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه از آغاز اجرای طرح نظارتی و تشدید نظارت بر بازار توسط تعزیرات حکومتی از ۱۵ اسفند خبر داد.

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه از آغاز اجرای طرح نظارتی و تشدید نظارت بر بازار توسط تعزیرات حکومتی از ۱۵ اسفند خبر داد.

 

حامد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان طرح نظارتی و تشدید نظارت ها بر بازار از امروز ۱۵ اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان( ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ ) آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: این طرح که با همکاری ادارات صمت، جهادکشاورزی، شبکه بهداشت و اتاق اصناف شهرستان پاوه و با محوریت تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد،نظارت بسیار ویژه‌ای بر بازار و خاصه اقلام ضروری و معیشتی مردم شریف خواهد بود که با تخلفات گران فروشی ،کم فروشی، تقلب در فروش، عدم درج قیمت و سایر تخلفات صنفی و بهداشتی برخورد قاطع و در صورت لزوم استفاده از ابزارهای قانونی از قبیل پلمپ واحد صنفی و نصب پارچه و بنر برای واحد‌های متخلف ،برخورد خواهد شد.

 

ترکاشوند ضمن رعایت نکات ذکر شده به واحدهای صنفی افزود: در صورتی که واحد‌های صنفی مرتکب تخلف شوند و احیانا دارای سابقه تخلف نیز باشند،با دستور قضایی تا پایان تعطیلات نوروز واحد صنفی آنان پلمپ خواهد شد.

 

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه در پایان با اطمینان بخشی به مردم شریف درخصوص نظارت بر بازار افزود:چنانچه شهروندان تخلفی از هر واحد صنفی مشاهده، نمودند، میتوانند به دستگاه های نظارتی مانند اتاق اصناف و اداره صمت این شهرستان اعلام تخلف و شکایت نمایند تا در اسرع وقت موضوع بررسی و در صورت احراز تخلف برخورد قاطع انجام شود.