ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 15:38

فعالیت معابر و گذرگاه‌های مرزی پاوه در روز انتخابات چگونه است؟

فعالیت معابر و گذرگاه‌های مرزی پاوه در روز انتخابات چگونه است؟

دادستان پاوه گفت: از امروز پنجشنبه دهم اسفندماه تا روز شنبه دوازدهم همین ماه تمامی معابر و گذرگاه‌های مرزی شهرستان پاوه به غیر از سایت مسافری پایانه شوشمی مسدود و بسته است.

به گزارش سلام پاوه: دادستان پاوه گفت: از امروز پنجشنبه دهم اسفندماه تا روز شنبه دوازدهم همین ماه تمامی معابر و گذرگاه‌های مرزی شهرستان پاوه به غیر از سایت مسافری پایانه شوشمی مسدود و بسته است.

 

 

نوید صحرایی، امروز دهم اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار کرد: حسب تصمیمات قضایی اتخاذ شده و همچنین مصوبه شورای تأمین شهرستان پاوه و هماهنگی فرماندهان مرزبانی پاوه و حرس الحدود کشور عراق، به لحاظ برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از امروز پنجشنبه دهم اسفندماه تا روز شنبه دوازدهم همین ماه تمامی معابر و گذرگاه‌های مرزی شهرستان پاوه به غیر از سایت مسافری پایانه شوشمی مسدود و بسته است.

 

 

وی ضمن درخواست از شهروندان در راستای اجتناب از هرگونه مراجعه یا تردد غیرمجاز در نوار مرزی، تصریح کرد: بدیهی است جهت تأمین امنیت پایدار و سلامت برگزاری انتخابات، با سرپیچی کنندگان از دستور مذکور، قاطعانه برخورد می‌شود.