ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 07:50
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پاوه اعلام کرد:

در نگاه عدالت محورانه تمامی نامزدها دارای وزن خاص خود هستند

در نگاه عدالت محورانه تمامی نامزدها دارای وزن خاص خود هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پاوه گفت: به‌عنوان دستگاه مجری انتخابات در نگاه عدالت محورانه، تمامی نامزدها دارای وزن خاص خود هستند.

به گزارش سلام پاوه: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پاوه گفت: به‌عنوان دستگاه مجری انتخابات در نگاه عدالت محورانه، تمامی نامزدها دارای وزن خاص خود هستند.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرشاد شیخی با تحلیلی از نامزدهای انتخاباتی، اظهار کرد: صحبت‌های نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در شهر و روستاها، حاکی از نگاه ژرف آن‌ها به موضوعات منطقه اورامانات است که در نوع خود نامزدها امیدواری بالایی را در بین مردم ایجاد کرده‌اند.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شانس برخی از کاندیداها برای اقبال عمومی، گفت: به‌عنوان دستگاه مجری انتخابات در نگاه عدالت محورانه، تمامی نامزدها دارای وزن خاص خود هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پاوه اضافه کرد: با رصد اخبار در فضای مجازی در شهرها و روستا، مثل این است که در گلستانی قرار داریم که هر نامزدی عطر و بوی خاصی دارد. این رایحه اگر در کل منطقه اورامانات فراگیر شود حساسیت‌های مردمی بالا می‌رود و قطعا به سمت و سوی انتخاب فردی اصلح در بین آن‌ها منجر می‌شود. این موضوع اگر به طرز صحیحی از سوی مردم رقم بخورد قطعا به نفع مردم منطقه اورامانات و در نگاه کلی به نفع استان و کشور هم خواهد بود.

 

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که کدام کاندیدای انتخاباتی می‌تواند موفق باشد، تصریح کرد: هر کاندیدایی که فهم عمیق‌تر از مسائل اورامانات و کشور داشته باشد و راهکار برای موضوعات اورامانات داشته باشد؛ مردم به سمت او خواهند رفت و با شناختی که از مردم اورامانات داریم، انتخاب مردم نشان از نگاه ژرف و بسیار عمیق مردمان خطه اورامانات به مسائل جاری کشور و منطقه دارد.

 

شیخی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم رشد بالای باسوادی در منطقه اورامانات در نهایت در انتخاب مردم برای برگزیدن نامزدی بهتر و در خور شأن مردم شهرستان‌های اورامانات؛ پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی تاثیر‌گذار دخیل خواهد بود.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود به مشارکت بالای مردم در برخی از شهرستان‌های منطقه اورامانات به صورت خودجوش برای حل مسائل و مشکلات شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: در برخی شهرستان‌های حوزه اورامانات مشارکت در امورات مختلف؛اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور همپا با استان‌های توسعه یافته در مرکز کشور پیش می‌رود. این خصلت ناب از سوی مردمان این منطقه ناشی از آگاهی فرهنگی و رشد بالای علمی است و این نوع نگاه همگون به جامعه سرانجام دیری نمی‌پاید تا در آینده نزدیک، شرایط به مراتب بهتر و بسیار روشن‌تر را برای منطقه رقم بزند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پاوه در ادامه عرایض خود، اظهار کرد: آنچه مطلوب ما است،این است که بهترین فرد سکان هدایت توسعه منطقه اورامانات را در مجلس شورای اسلامی بدست گیرد و بتواند نگاه استان و کشور را به سمت این خطه بیاورد.وی همچنین بیان کرد: در این منطقه بسترهای تحول‌زا نسبت به گذشته به عنوان موتور محرکه منطقه اورامانات تحولی بی‌سابقه یافته است.

 

 

شیخی در پایان، گفت: اگر نامزدی از بین افراد شاخص و موجود در صحنه رقابت‌ها بتواند در خور شأن و غوراه مردم ظاهر شود قطعا پیروز رقابت‌ها خواهد بود و اهداف مردم منطقه در مرکز کشور و استان را بیش از پیش محقق خواهد