ی 23 اردیبهشت 1403 ساعت 09:36

اولین دوره مسابقات موتور اندرو کوهستان در پاوه برگزار شد+ عکس و فیلم

اولین دوره مسابقات موتور اندرو کوهستان در پاوه برگزار شد+ عکس و فیلم

یک دوره مسابقه موتورسواری (آندروکوهستان) با حضور 60 ورزشکار از شهرستان های دو استان کرمانشاه و کردستان به میزبانی پاوه برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه: یک دوره مسابقه موتورسواری (آندروکوهستان) با حضور 60 ورزشکار از شهرستان های دو استان کرمانشاه و کردستان به میزبانی پاوه برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: به همت هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی پاوه یک دوره مسابقات موتورسواری در ۴ کلاس با حضور ۶۰ موتور سوار از استان‌های کرمانشاه و کردستان در منطقه سردره پاوه برگزار شد.

 

 

در این مسابقات پرشور که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه، فرمانده نیروی انتظامی و روسای ادارات ورزش و جوانان و هلال احمر برگزار شد علاقمندان بسیاری از این مسابقات پرهیجان استقبال کردند.

 

 

سعدی توفیقی رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت: این مسابقات در ۳ کلاس و یک کلاس قهرمان قهرمانان با قهرمانی مربوط رحمانی از جوانرود به پایان رسید.

 

وی گفت؛ در کلاس موتورهای ایرانی به ترتیب آزاد حسامی از سنندج ، نعیم رسمی و امیر رمضان نیا از بیجار صاحب مقام اول تا سوم شدند. و حسن صادقی از سنندج نیز در جایگاه چهارم ایستاد.

 

 

توفیقی گفت در کلاس E2 در موتورهای ۲۵ سی سی به ترتیب زانا بدری از مریوان ، آرش باقری از سنندج و فواد دل انگیز از مریوان صاحب مقام های اول تا سوم شدند.

 

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه افزود: در کلاس موتورهای ۴۵۰ سی سی E3 به ترتیب امیر مرادی از دیواندره ، مربوط رحمانی از جوانرودو سعید صابری از کنگاور صاحب جایگاه های اول تا سوم شدند.

 

 

سعدی توفیقی گفت: مربوط رحمانی از جوانرود نیز به عنوان قهرمان قهرمانان دست پیدا کرد.

 

 

وی از محمد خدادادی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی پاوه قدردانی کرد و گفت : لازم می دانم از تمامی مسئولان ( فرمانداری پاوه و معاون عمرانی فرمانداری ، فرمانده نیروی انتظامی ، آتش نشانی شهرداری پاوه، سپاه پاوه ، ریاست هلال احمر ، فوریتهای پزشکی ، روابط عمومی فرمانداری و رسانه های پاوه دکتر مرادی و مردم که در برگزاری این مسابقات یاری رسان بودند قدردانی و تشکر کرد.

گزارش : فرهاد صالحی

باتشکر ویژه از آقای فرشاد نادری برای فیلم و تصویر