ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 20:57

نمایش «خزان لیلا » در پاوه به روی صحنه رفت + عکس

نمایش «خزان لیلا » در پاوه به روی صحنه رفت + عکس

نمایشنامه خزان لیلا کاری از گروه هنری تئاتر و نمایش “وارو” روانسر  به نویسندگی ارسلان احمدی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه رفت.

به گزارش سلام پاوه : نمایشنامه خزان لیلا کاری از گروه هنری تئاتر و نمایش “وارو” روانسر  به نویسندگی ارسلان احمدی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه رفت.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نمایشنامه «خزان لیلا » روایتی تلخ از طلاق است که به زیبایی هرچه تمام تر توسط گروه هنری “وارو” به روی صحنه رفت. «خزان لیلا »کاری از هنرمند خوب هورامان ارسلان احمدی است که تلخی های طلاق و مشکلات فرزندان طلاق را به تصویر می کشد و مخاطب ناخودآگاه به عمق تلخی و سختی طلاق و عواقب آن و مشقات فرزندان معصوم طلاق پی میبرد.

 

 

این نمایشنامه در حالی به قلب های خسته فرزندان طلاق تقدیم شده است که میطلبد شهروندان عزیز با خرید بلیط این نمایشنامه که تا روز 17 آبان ماه ادامه دارد از این کار هنری حمایت کنند تا شاید قدمی برای کاهش طلاق و مرهمی برای دردهای فرزندان طلاق شود.

 

 

در این نمایشنامه ارسلان احمدی ، ژینو محمدی ،الینا سلیمانی ، حمزه ستاری ،نازنین کریمی و مبینا سلیمانی به ایفای نقش می پردازند.

 

نکته: تصاویر با گوشی موبایل و در نور کم ثبت شده است و اگر ایرادی از کیفت دارد به همین دلیل است.