ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 09:39
در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی استان کرمانشاه؛

پیشرفت ۷۲ درصدی احداث مخازن پروژه آبرسانی به مجتمع نروی شهرستان پاوه

پیشرفت ۷۲ درصدی احداث مخازن پروژه آبرسانی به مجتمع نروی شهرستان پاوه

در راستای اجرای طرح جهاد آبرساني به روستاهای دارای تنش آبی استان کرمانشاه؛ عملیات آبرسانی به ۸ روستای مجتمع نروی شهرستان پاوه واقع در مناطق کوهستانی و بسیار صعب العبور صفر مرزی در حال انجام است.

به گزارش سلام پاوه: در راستای اجرای طرح جهاد آبرساني به روستاهای دارای تنش آبی استان کرمانشاه؛ عملیات آبرسانی به ۸ روستای مجتمع نروی شهرستان پاوه واقع در مناطق کوهستانی و بسیار صعب العبور صفر مرزی در حال انجام است.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این پروژه جهت تامین آب شرب ۸۲۸ خانوار این روستاها، ۱۳ باب مخزن با حجم کلی ۳۶۴۰ مترمکعب در نظر گرفته شده که تاکنون ساخت این مخازن ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

تاکنون ساخت مخزن ۲۰۰۰متر مکعبی کل چنار و مخزن ۵۰۰متر مکعبی تامین فشار به اتمام رسیده، ساخت مخزن ۱۰۰ مترمکعبی نودشه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ساخت باقی مخازن نیز در دست اقدام است.

 

لازم به ذکر است که فرماندار شهرستان پاوه، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، معاونت بهره‌برداری و توسعه آب و مدیر امور آبفا شهرستان پاوه از این پروژه بازدید کرده و از نزدیک در روند اجرای عملیات آبرسانی به این مناطق قرار گرفتند.