ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 10:39

باینگان، الگوی موفق استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش

باینگان، الگوی موفق استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش

 آموزش و پرورش منطقه باینگان با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش، موفق به انجام برخی اقدامات زیربنایی، عمرانی، تربیتی، فرهنگی و بهداشتی با جذب قریب به 900 میلیون ریال اعتبار شده است.

به گزارش سلام پاوه: آموزش و پرورش منطقه باینگان با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش، موفق به انجام برخی اقدامات زیربنایی، عمرانی، تربیتی، فرهنگی و بهداشتی با جذب قریب به 900 میلیون ریال اعتبار شده است.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: علی صدیقی نیا، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، گفت: این اداره در راستای منویات مدیرکل محترم مبنی بر گسترش تعاملات برون سازمانی و استحکام انسجام درون سازمانی، و نیز با حمایت سرپرست بخشداری و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه، با استفاده از ظرفیت های قانونی این شورا موفق به انجام اقدامات خوبی در حوزه های مختلف شده است.

 

وی برگزاری آئین تکریم مقام معلم توسط اعضای شورای اداری و سایر ادارات در سال جاری را نخستین اقدام مهم شورا در این سال توصیف نموده و افزود: در اقدامی کم سابقه در سطح کشور، پس از تصویب شورا، با راهبری سرپرست بخشداری و مشارکت تمام دستگاه های اجرایی، فرهنگی، نظامی و انتظامی سطح بخش، برای اولین بار در سطح استان، تمام هزینه برگزاری مراسم، تهیه هدیه برای بازنشستگان محترم و سایر امورات جاری مربوط به این هفته بدون دخالت و مشارکت آموزش و پرورش انجام پذیرفت.

 

صدیقی نیا با اشاره به تامین هزینه 500 میلون ریالی تعمیر دیوار حائل مشرف به حیاط آموزشگاه شهید غفوری روستای آریت گفت‌: با توجه به حساسیت تامین امنیت جانی دانش آموزان، موضوع توسط شورای معاونین و کارگروه های مربوطه به شورای آموزش و پرورش ارجاع داده شد.

 

وی تصریح کرد: پس از طرح موضوع در نشست، سرپرست بخشداری، شهردار باینگان، رئیس شورای بخش، رئیس مرکز جامع سلامت باینگان، و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با مساعدت تحسین برانگیز دهیار و اهالی محترم روستا موفق به تعمیر کامل دیوار شده و در راستای شاداب سازی فضا نیز، در آینده ای نزدیک رنگ آمیزی و نقاشی می گردد.

 

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان، ایمن سازی مسیر تردد دانش آموزان دبیرستان امام خمینی(ره) بانه وره توسط شهرداری این شهر را از دیگر اقدامات حائز اهمیت شورا دانسته و تصریح کرد: متاسفانه پیشتر ایمن سازی مسیر که پیاده راهی ناایمن، کم عرض و مشرف به حیاط کتابخانه عمومی امام شافعی می باشد انجام نگرفته و جهت رفع خطر احتمالی و تامین امنیت تردد دانش آموزان، ابتدا و انتهای مسیر مذکور توسط عوامل محترم شهرداری مسدود شده است.

 

وی خاطرنشان ساخت: توزیع بسته های بهداشتی و کمک های اولیه در آغاز سال تحصیلی نیز دیگر مصوبه شورا بود که با مساعدت رئیس مرکز خدمات جامع سلامت و همکاران خیر ایشان تهیه شده و در میان مدارس حوزه استحفاظی توزیع گردید.

 

علی صدیقی نیا از تعریض و آسفالت معابر و خیابان های منتهی به سالن ورزشی تقوا و مرکز جامع اختلالات یادگیری ادراک را مصوبات اجراشده شهرداری باینگان در زمینه عمرانی نام برد.

 

وی در پایان استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات در اشاعه برنامه های فرهنگی، مدرسه سازی، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و سایر مسائل جاری را دیگر اقدام اساسی شورای آموزش و پرورش منطقه دانسته و گفت: بهره گیری از تمام ظرفیت های قانونی، دغدغه دبیرخانه این شورا در سطح منطقه است.

 

گفتنی است، شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان، در دو سال اخیر به عنوان شورای برتر، میان مناطق استان انتخاب شده است.

یک پاسخ برای “باینگان، الگوی موفق استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش

  • ناشناس در تاریخ مهر 28, 1402 گفت:

    درود بر پشتکار و همت والایتان.🌷🌷🌷