ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 09:45

طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر نودشه آغاز می شود

طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر نودشه آغاز می شود

شهردار نودشه گفت :با هدف بازگشت مواد بازیافتی به چرخه تولید،طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر نودشه آغاز می شود.

به گزارش سلام پاوه : شهردار نودشه گفت :با هدف بازگشت مواد بازیافتی به چرخه تولید،طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر نودشه آغاز می شود.

 

علی اشرف خسروی، شهردار نودشه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه گفت: پروژه تفکیک زباله از مبداء در نودشه با همکاری و مشارکت شهروندان به ویژه بانوان شهر با جدیت آغاز  می شود.

 

وی افزود: از تمامی شهروندان محترم، به ویژه بانوان، که حساسیت ویژه ایی جهت پاکیزه و تمیز نگه داشتن شهر به منظور سلامت فرزندان خود دارند استدعا داریم جهت اجرای این طرح با شهرداری همکاری داشته باشند.

 

خسروی تصریح کرد: با اجرای طرح مذکوز، سایت کل چنار از وضعیت نابه سامان کنونی خارج شده و شهرداری می تواند شرایطی را فراهم  کند که کل چنار به یک محیط پاکیزه و عاری از آلودگی تبدیل شود.

 

شهردار نودشه خاطرنشان ساخت: با همراهی و همکاری شهروندان در سالجاری صدها متر مربع از کوچه ها وپیاده روها را نوسازی نموده ایم و همچنین تجربه ی خوبی از مشارکت خانواده ها برای جمع آوری عوارض دفع زباله را داریم و مبین آن است شهروندان نودشه مشارکت پذیر و ساعی هستند.

 

وی دی پایان با تاکید بر لزوم مشارکت و حمایت بانوان همشهری از این طرح، گفت: به زودی نحوه شرکت در طرح به اطلاع عموم خواهد رسید.