چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 18:18

قهرمان پرتاب وزنه جهان با استقبال فرماندار پاوه وارد کرمانشاه شد+ عکس

قهرمان پرتاب وزنه جهان با استقبال فرماندار پاوه وارد کرمانشاه شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : یاسین خسروی قهرمان ارزنده پرتاب وزنه جهان در مسابقات جهانی پارا دومیدانی پاریس با استقبال فرماندار پاوه وارد کرمانشاه شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : یاسین خسروی صاحب عنوان طلای جهان در مسابقات جهانی پارا دومیدانی پاریس صبح امروز از طریق فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه با استقبال “علیرضا حیدری” […]

به گزارش سلام پاوه : یاسین خسروی قهرمان ارزنده پرتاب وزنه جهان در مسابقات جهانی پارا دومیدانی پاریس با استقبال فرماندار پاوه وارد کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : یاسین خسروی صاحب عنوان طلای جهان در مسابقات جهانی پارا دومیدانی پاریس صبح امروز از طریق فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه با استقبال “علیرضا حیدری” فرماندار پاوه و محمد هادی زامیاد سرپرست بخشداری باینگان و مدیر اداره ورزش و جوانان ، شهردار بانه وره و جمعی از اعضای خانواده این ورزشکار وارد کرمانشاه شد.

فرماندار پاوه ضمن خیرمقدم به این ورزشکار ارزنده شهرستان اظهار کرد: ما شاهد درخشش ورزشکاری هستیم که با وجود مشکلات زیاد ولی با استعانت از خداوند متعال و تلاش و کوشش بسیار توانسته است قهرمان جهان شود و رکورد جهان را بشکند.

علیرضا حیدری با بیان اینکه این موفقیت‌ موجب افزایش امید در نسل جوان ما می‌شود، افزود: یاسین خسروی نه تنها برای پاوه و اورامانات افتخار آفرید بلکه برای ایران اسلامی مان نیز افتخار آفرین شد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه فرمانداری و نهادهای مسوول در حوزه ورزش شهرستان تمام تلاش خود را برای حمایت از این ورزشکار افتخار آفرین به کار خواهند گرفت، گفت: امیدوارم با حمایتهای همه جانبه از پهلوان یاسین خسروی شاهد موفقیت بیشتر وی در مسابقات پارالمپیک و به اهتزار درآوردن پرچم عزیز کشورمان توسط این ورزشکار پاوه ای در آنجا باشیم.

 

یاسین خسروی از طائفه امامی شهر بانه وره از توابع شهرستان پاوه می باشد که با کمترین امکانات توانست ضمن قهرمانی جهان رکورد پرتاب وزنه جهان را نیز بشکند.