ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 13:08

امام جمعه پاوه: امروز شاهد امنیت مطلوبی در استان کرمانشاه هستیم

امام جمعه پاوه: امروز شاهد امنیت مطلوبی در استان کرمانشاه هستیم

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با بیان اینکه به فضل الهی امروز شاهد امنیتی مطلوب در سطح جامعه و به ویژه استان کرمانشاه هستیم، گفت: این امنیت با تلاش و پشتکار ماموران پلیس حاصل شده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا مُلا قادر قادری روز یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با بیان اینکه به فضل الهی امروز شاهد امنیتی مطلوب در سطح جامعه و به ویژه استان کرمانشاه هستیم، گفت: این امنیت با تلاش و پشتکار ماموران پلیس حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا مُلا قادر قادری روز یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با ابراز رضایت از اقدامات پلیس شهرستان، افزود: ماموران خدوم انتظامی پرچمدار امنیت بخشی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان پلیس زحمات زیادی برای برقراری امنیت می‌کشند، گفت: همین تلاش های مجدانه و مخلصانه باعث برقراری امنیتی مطلوب شده است.

ماموستا قادری همچنین خواستار خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آن ها شد و افزود: مردم ما در دنیا بهترین هستند و پشتوانه های اصلی نظام و انقلاب محسوب می‌شوند.

امام جمعه پاوه همچنین به بازگشایی مرز شوشمی اشاره کرد و گفت: تحقق این مهم خواسته چندین ساله مردم پاوه و اهالی اورامانات بود که خوشبختانه پس از سال ها انتظار این مطالبه به حق مردم اجرایی شد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات زیر ساختی در مرز شوشمی، خاطر نشان کرد: انتظار می رود مسئولان مرتبط نسبت به رفع هر چه سریعتر آن ها اقدام کنند چرا که شاهد تردد اتباع عراقی از آن هستیم.

ماموستا قادری در پایان بار دیگر با قدردانی از تلاش‌های امنیت آفرین پلیس، ابراز امیدواری کرد خدمات گذرنامه ای در مرز شوشمی نیز با تدبیر فرمانده انتظامی استان افزایش یابد.

2 پاسخ برای “امام جمعه پاوه: امروز شاهد امنیت مطلوبی در استان کرمانشاه هستیم

  • ناشناس در تاریخ تیر 26, 1402 گفت:

    از شرکت مخابرات و آب و فاضلاب و برق بپرسید و قطع و سرقت سیم و لوله خبر ندارد

  • ناشناس در تاریخ تیر 26, 1402 گفت:

    سلام
    به اطلاع ماموستا برسانید در یک ماه اخیر ۱۵ نفر در استان با اسلحه کشته شده اند