ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 22:31

تودیع و معارفه بخشدار نوسود/ شهابی رفت، محمودی آمد

تودیع و معارفه بخشدار نوسود/ شهابی رفت، محمودی آمد

به گزارش سلام پاوه : مراسم تودیع شهابی بخشدار قبلی نوسود و معارفه هدایت محمودی بخشدار جدید این بخش با حضور مسؤولان شهرستان پاوه و استان کرمانشاه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مراسم تودیع و معارفه بخشدار نوسود امروز با حضور سرپرست فرمانداری پاوه، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه، امامان جمعه […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم تودیع شهابی بخشدار قبلی نوسود و معارفه هدایت محمودی بخشدار جدید این بخش با حضور مسؤولان شهرستان پاوه و استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مراسم تودیع و معارفه بخشدار نوسود امروز با حضور سرپرست فرمانداری پاوه، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه، امامان جمعه نودشه و نوسود، فرماندهان نظامی و انتظامی منطقه نوسود، شهرداران نوسود و نودشه، اعضای شورای شهرهای نوسود و نودشه، مدیر آموزش و پرورش نوسود و جمعی از اعضای شورای اداری بخش نوسود برگزار شد.

*تعهد و قبول مسئولیت به مثابه امانت الهی

این مراسم با سخنان امام جمعه نوسود ماموستا عینی آغاز شد.

وی با اشاره به نقش کارساز علما و مسئولین در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی وظیفه علما را انتشار و ابلاغ مسائل دینی و اخلاقیدانست و گفت: وظیفه مسئولین خدمتگزاری صادقانه به مردم در مشکلات و بحران است.

ماموستا عینی از قبول مسؤولیت به عنوان یک امانت یاد کرد که خداوند به دوش بنده می‌گذارد و باید به نحوه احسن آن را انجام داد، و افزود: اگر مسئولین در جامعه و منطقه خوب و مردمی عمل کردند جایگاه آن‌ها هم در پیشگاه خدا و هم در نزد مردم والا خواهد بود.

ماموستا عینی در پایان سخنان خود با تشکر از بخشدار سابق نوسود؛ آقای شهابی مدیر سالم و پیگیری مشکلات مردم و دارای پشتکار برای آقای هدایت محمودی به عنوان بخشدار جدید آرزوی توفیق کرد.

علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در ادامه با اشاره به آیه”ربِّ اشْرَحْ لی صَدری و یَسِّرْ لی أمری و احْلل عُقدهً مِنْ لسانی یَفقَهوا قَوْلی:”گفت: امروز امانت سنگینی به نام مسئولیت به دوش مسئول قرار می‌گردد، کسی که مسؤولیت قبول می‌کند در هر صورت بایستی به خدا پناه ببرد چون هم حق الناس وهم حق خدا است . باید مراقب رفتار و بیان و کردار باشد .

وی از مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک فرصت ارزشمند یاد کرد و افزود: مبنای کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ خدمت و پیشبرد اهداف نظام و سازمان است.

*عوامل اعتماد و همکاری میان مردم و حکومت

حیدری مردم مرزدار و نجیب شهرستان پاوه را شایسته بهترین خدمت‌ها از طرف مسئولین دانست و گفت: اگر مسئولین درست خدمت کنند و رضایت مردم را جلب کنند مردم به ان‌ها اعتماد خواهند کند واین خود وابستگی به بیرون را از بین می‌رود.

وی یادآور شد: آقای شهابی در خردادماه امسال به صلاحید خودشان و با توجه به ادامه تحصیل در مقطع دکترا استعفای خود را تقدیم اینجانب کرد ، بنده از زحمات آقای شهابی که انصافا تمام توان خود را برای حل مشکلات منطقه نوسود به کار برده و ثمره این تلاش آغاز آب‌رسانی به بخش نوسود و روستاهای تابعه، گاز رسانی به روستاهای تابعه ، معیشت مرزنشینان و سامان دهی کوله‌بری و بازارچه شوشمی بود. تقدیر و تشکر کرده و برای بخشدار جدید نوسود ضمن آرزوی موفقیت خواستار تعامل هر چه بیشتر و همرامی وی در حل مشکلات مردم هستیم.

*بخشداری اولین سنگر خدمت رسانی به مردم در بدنه دولت است

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار نوسود، اظهار کرد: اقای محمودی با توجه به سوابق موفق و بومی بودن نیاز به همرامی مدیران سطح بخش جهت پیش برد اهداف سازمانی و مردمی می‌باشد و توقع ما این است که اقای محمودی در این راستا موفق باشد.

حمید خسروی خاطرنشان کرد: بخشداری اولین سنگر خدمت رسانی به مردم در بدنه دولت است؛حضور نیروی جوان و انقلابی در بدنه مدیریتی کشور لازم و در کنار پیشکسوت‌ها باعث افزایش بهره‌وری و خدمت می شود. باید مدیران اعتماد مردم را بیشتر جلب کنند و نباید بگذاریم مردم اعتمادشون را نسبت به مدیران دولتی از بین برود.

وی از حضرت امام راحل به عنوان الگوی ساده زیستی مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: باید مدیران ما از این الگو تبعیت کنند و اهل اشرافی گری و تجملات نباشند. مدیر نباید اهل غرور و تکبر باشد و باید همیشه خدا را ناظر اعمال و کردار خود بداند.

این مسؤول نیز در بخش پایانی صحبت‌های خود، از زحمات اقای متین شهابی در مدت تصدی پست بخشدار نوسود تقدیر و تشکر بعمل آورد.

شهابی بخشدار سابق نوسود نیز، خاطرنشان کرد: بنده به مدت ۱۴ ماه بخشدار نوسود بودم و در طول خدمت خود دغدغه‌ای جز خدمت به مردم بخش نوسود و روستاهای تابعه را نداشتم.

وی از دلیل استعفای خود در این مراسم گفت و افزود: در خرداد ماه امسال با توجه دانشجوی بودن در مقطع دکترا استعفای خود را تقدیم اقای حیدری فرماندار پاوه کرد و مورد و موافقت ایشان قرار گرفت.

*بخش نوسود جایگاه سیاسی مهمی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد

هدایت محمودی بخشدار نوسود نیز با قدردانی از اعتماد نظام از خدمت خود به مردم گفت و تصریح کرد:مدارا و احترام با مردم رمز بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است، همان طور که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب آن را بنام مردم داری معرفی و ٱن را مورد تاکید دارند.

وی بخشداری نوسود را برای خود سعادتی دانست و اظهار کرد: شهری که ۶ بار توسط دشمنان سوخت و نابود ولی توسط مردمان وفادار به کیان ایران بازسازی شد، بخش نوسود جایگاه سیاسی مهمی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد. ما باید بخش نوسود را به عنوان یک مرکز گفتمان فرهنگی، هنری با تردد به کردستان عراق تبدیل کنیم.

محمودی افزود، در بیانه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب به امید افرینی تاکید کردند و این امید آفرینی توسط اقدام ، عملکرد و دیدار چهره به چهره ما مسؤولین ساخته می شود و امیداوام مدیران بخش نوسود این شعار را تحقق ببخشند.

 

یک پاسخ برای “تودیع و معارفه بخشدار نوسود/ شهابی رفت، محمودی آمد

  • بهرامی در تاریخ تیر 6, 1402 گفت:

    پس عکس بخشداران کو؟!