ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 20:46

عملیات بهسازی جاده روستا با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال انجام است

عملیات بهسازی جاده روستا با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال انجام است

به گزارش سلام پاوه: دهیار روستای لاران علیا از عملیات بهسازی جاده روستای لاران با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار که در حال انجام است.خبر داد. خانم شاهرخی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص اجرای این طرح گفت: خوشبختانه در سال جاری اعتبارات خوبی برای طرحهای عمرانی و زیرسازی و آسفالت داخلی روستا اختصاص یافت. […]

به گزارش سلام پاوه: دهیار روستای لاران علیا از عملیات بهسازی جاده روستای لاران با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار که در حال انجام است.خبر داد.

خانم شاهرخی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص اجرای این طرح گفت: خوشبختانه در سال جاری اعتبارات خوبی برای طرحهای عمرانی و زیرسازی و آسفالت داخلی روستا اختصاص یافت.

وی افزود: پیش از این جاده داخلی روستا از وضعیت خوبی برخوردار نبود و بدلیل شیب دار بودن آن باعث مشکلاتی در فصل زمستان برای اهالی روستا می شد.

شاهرخی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های مستمر نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس اعتبارات خوبی برای بهسازی این جاده داخلی اختصاص یافت که هم اکنون مراحل زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری داخل روستا در حال انجام است.

دهیار روستای لاران هزینه این بهسازی را ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبارات توسط نماینده محترم آقای لهونی اعلام  وصول شده است که از زحمات ایشان نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

شاهرخی ضمن تشکر از بنیاد مسکن شهرستان در اجرای طرح داخلی روستا، افزود:جدول کشی و دیوار مسیر جاده داخلی نیز توسط بخشدار، شورا و دهیاری روستا و با مشارکت مردم انجام شده است .

وی در پایان به جهت جابجایی تیرهای برق در مسیر بهسازی جاده داخلی روستا نیز از ریاست محترم اداره برق شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است روستای لاران علیا از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه می باشد.