ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 15:28

زمین گیرشدن فرد شرور و اراذل و اوباش در پاوه

زمین گیرشدن فرد شرور و اراذل و اوباش در پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری فردی شرور واراذل واوباش که در پی نارضایتی شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت مکرر و مسدود نمودن محل تردد مردم اقدام می نمود خبر داد. سرهنگ “فضل اله پرنو” در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در راستای ایجاد امنیت حداکثری و برخورد […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری فردی شرور واراذل واوباش که در پی نارضایتی شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت مکرر و مسدود نمودن محل تردد مردم اقدام می نمود خبر داد.

سرهنگ “فضل اله پرنو” در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: در راستای ایجاد امنیت حداکثری و برخورد با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی و با هماهنگی مقام محترم قضایی اکیپی مجرب از پرسنل کلانتری۱۱ به محل مربوطه مراجعت و فرد مذکور را که در حال قدرت نمایی و تهدید شهروندان بود به نحو مقتصی دستگیر و پرونده قضایی تشکیل و تحویل مرجع قضایی گردیده است.

وی افزود: در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان به هیچ عنوان اجازه ناامنی ، شرارت ، ایجاد مزاحمت و قانون شکنی به کسی داده نمی شود و نیروی انتظامی شهرستان با همکاری دستگاه محترم قضایی با افراد خاطی و مزاحمین نوامیس بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.